شرکت سیگما اعلام نمودهاست که ۱۰ لنز خود را برای استفاده با دوربین‌های دیجیتال آماده نموده است. اخیرا تقاضا برای لنزهای بهینه شده برای استفاده با دوربینهای دیجیتال با افزایش سریع تعداد دوربین‌های SLR دیجیتال به سرعت افزایش می‌یابد. شرکت سیگما که تولید سری لنزهای دیجیتال (DG) خود را در سای ۲۰۰۰ آغاز نمود تا کنون ۱۳ لنز دیجیتال را در لیست تولیدات خود دارد. اکنون ۱۰ لنز تله فتوی EX جدید شامل سه لنز با فاصله کانونی ثابت (APO 300mm F2.8 EX, APO 500mm F4.5 EX APO 800mm F5.6 EX) به بازار معرفی شده است که راندمان بالایی را با دوربینهای تک لنز انعکاسی (SLR) دیجیتال نشان می‌دهند. این لنزها عبارتند از:

APO 50-500mm F4-6.3 EX DG
این لنز در تمام محدوده ۵۰ م.م. استاندارد تا ۵۰۰ م.م. اولترازوم خود سطح دقت بسیار بالایی را نشان می دهد. استفاده از ۴ المان ویژه با پراکندگی نوری کم (SLD) در این لنز خطاهای رنگی را بطور موثری کاهش داده است. راندمان نوری بالا در تمام محدوده زوم تایید شده است.

APO 70-200 mm F2.8 EX DG
این لنز تله فتو زوم دارای حداکثر دیافراگم بالای F2.8 است که در تمام محدوده زومت ثابت است. برای اطمینان از تصاویر با کیفیت بالا (نظیر یک لنز با فاصله کانونی ثابت) در تمام محدوده زوم از ۴ المان شیشه‌ا یویژه با پراکندگی نوری کم در این لنز استفاده شده است.

APO 80-400mm F4.5-5.6 EX DG OS
این لنز دارای سیستم ثابت کننده تصویر نوری (OS: Optical Stabilizer) می‌باشد که با استفاده از ۲ سنسور درون لنز حرکات افقی و عمودی دوربین را تشخیص می دهد. با حرکت دادن بخشی از سیستم اپتیکال لنز حرکت صورت گرفته خنثی می‌شود. این سیستم در خنثی کردن حرکات دوربین بسیار موثر عمل می کند.

APO 100-300mm F4 EX DG
این لنز تله فتوی زوم دارای دیافراگم بزرگ F4 در تمام فواصل کانونی است. با تنزل حداقل در نور، روشنایی عالی محیطی را ایجاد می نماید. این لنز برای دوربین‌های SLR دیجیتال ایده آل است.

APO 120-300mm F2.8 EX DG
این لنز حتی در فاصله کانونی ۳۰۰mm دیافراگم F2.8 را به شما می‌دهد و می توانید بدون نیاز به تغییر نقطه مورد نظر با خیال راحت ترکیب بندی عکستان را انجام دهید.

APO 300-800mm F5.6 EX DG
این لنز محدوده تله فتو از ۳۰۰ م.م. تا حد اولترازوم ۸۰۰ م.م. را پوشش می‌دهد. با تغییر پیوسته زاویه دید از ۸.۲ درجه تا ۳.۱ درجه در انتخاب ترکیب بندی مورد نظر آزادی عمل زیادی خواهید داشت.

APO 180mm F3.5 EX DG
با سیستم فوکوس شناور داخلی لنز طول لنز همیشه ثابت است. با این تکنیک خطاهای کروی و استیگمات لنز بخوبی تصحیح شده و راندمان اپتیکی بالایی از بی نهایت تا ماکروی ۱:۱ ارائه می دهد.

APO 300mm F2.8 EX DG
دراین لنز از دو المان شیشه با پراکندگی نوری فوق العاده کم ELD برای ایجاد تصاویری شارپ و با کنتراست بالا استفاده شده است. در پشت لنز می توان نگهدارنده فیلتر را قرار داد و از فیلترهای پلاریزه دایروی در آن استفاده نمود.

APO 500mm F4.5 EX DG
استفاده از شیشه ELD رزولوشن بالایی را در تمام دیافراگم ها ایجاد نموده است. در این لنز از سیستم جازنی فیلتر در نزدیکی پشت لنز استفاده شده که استفاده از فیلترهای پلاریزه دایروی را امکان‌پذیر نموده است.

APO 800mm F5.6 EX DG
استفاده از شیشه ELD رزولوشن بالایی را در تمام دیافراگم ها ایجاد نموده است. در این لنز امکان جازنی فیلتر در نزدیکی پشت لنز قرار دارد که استفاده از فیلترهای پلاریزه دایروی را امکان‌پذیر نموده است.