نمایش نتایج : از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: چند سوال در مورد Canon S3isومقایسه با مدلهای دیگر

  1. #1
    كاربر جديد emad_art آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2006
    نوشته ها
    23
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    Post چند سوال در مورد Canon S3isومقایسه با مدلهای دیگر

    با سلام
    راستش من چند وقته تصمیم گرفتم یه دوربین بخرم(قیمت 300-400) /و S3IS CANON اولین انتخاب منه / اما با مقایسه عکس اون با دوربینهای دیگر همکلاس آن(مثل H2-H3 که تصویر ش نسبت به کنن شارپ تره مخصوصاُدر لبه ها!!!؟؟) و بخصوص عدم وجود تجهیزات جانبی مانند شارژر>یه خورده مردد شدم.چند سوال دیگه هم هنوز برام مبهمه/مثلا نوع لنز/قدرت و نوع لرزشگیر/وهمچنین کیفیت عکس در شب که در بخش samples در سایتhttp://www.imaging-resource.com نبود!!؟
    من یه دوربین sony 5 Megداشتم واقعاُخوب بود اما در نور کم و شب خیلی خوب جواب نمیداد میخواستم علا وه بر نکاتی که در جواب سوال در مورد s3isگفته بودین یه مقایسه با H2 و H5سونی و FZ7 PANASONICداشته باشین .و نکته دیگه در مورد باطری و شارژر برای دوربین CANON S3IS/که چه مارکی رو مناسب میدونین/من از سونی قبلا استفاده کرده بودم خوب جواب داده بود/و در ضمن آیا موارد تقلبی از این دوربین(S3IS)در بازار وجود داره؟ و چطور میشه اصلی رو از تقلبی تشخیص داد؟
    بی صبرانه منتظر راهنمایی شما هستم

  2. #2
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    December 2005
    نوشته ها
    33
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض پاسخ: چند سوال در مورد Canon S3isومقایسه با مدلهای دیگر

    سلام
    1- بنظر من داشتن یا نداشتن شارژر ملاک انتخاب یک دوربین خوب نیست! شما می تونید شارژر Sony BCG-34HE4 رو به قیمت 35000 تومان (همراه با چهار باتری 2500 میلی آمپر) تهیه کنید.(اگر بهترین باتری و تنها باتری شارژی ساخت ژاپن در دنیا و بهترین از نظر جنس رو می خواهید سانیو رو پیشنهاد میکنم بقیه باتریها چینی هستن! من خودم در وسایل منزل استفاده کردم و فقط می تونم بگم با وجود قیمت گران، 8 برابر باتری وارتا آلمانی تا حالا کار کرده و هنوز هم خراب نشده! البته اطلاعات مربوط به باتری رو از یک سایت معرفی باتری نقل کردم)
    2- برای انتخاب دوربین بهتره review دوربینهای s3is و fuji s6000fd وpanasonic fz7 رو در سایتهای معتبر مطالعه کنید و بعد تصمیم بگیرید. در میان ایرانی ها معمولا همه از دوربینی که دارند تعریف کرده و اون رو به شما توصیه خواهند کرد . بنابراین حتما به forum های خارجی هم یه سری بزنید چون متاسفانه یا خوشبختانه خارجی ها هنگام توصیه کردن منصفانه تر از ما (از جمله خود من!) نظر میدهند. توصیه می کنم به معروفیت مارک خیلی توجه نکنید توجه داشته باشید که دوربینهای دیجیتال در وحله اول یک وسیله الکترونیکی هستن و بعد از اون اپتیکی. بنابراین شرکتهایی که در زمینه الکترونیک سابقه طولانی دارند تونستن با همکاری شرکتهای تولید کننده وسایل اپتیکی معروف دوربین های خوبی به بازار عرضه کنن.( مثل sony, panasonic)
    3- اما پیشنهاد من : اگر قصد دارید در آینده عکاسی حرفه ای رو هم تجربه کنید، به امکان عکس گرفتن با فرمت raw نیاز خواهید داشت و نیز اگر به عکاسی در شب و با نور کم اهمیت می دهید تنها یک انتخاب باقی می ماند که آن هم fuji s6000fd هستش. که بر عکس دوربینهای دیگه که از ccd معمولی استفاده میکنن از super ccd برخورداره. اما حتما در عکاسی روز باید از کاهش نور دهی استفاده کنید. ccd های فوجی از تکنولوژی خاصی استفاده می کنن که مختص خود فوجی هستش و حجم عکسهای فرمت raw اون به 13 مگابایت میرسه. ولی اگر به یک دوربین با امکانات عالی و کیفیت کاملا معمولی که بدون دردسر براتون عکسهای خوبی (در حد دوربینهای کامپکت) می گیره علاقه دارید canon s3is رو پیشنهاد میکنم.
    ویرایش توسط ساشا : Saturday 23 December 2006 در ساعت 22:57

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •