اولین دوسالانه بین المللی عکس جهان اسلام، روز دوشنبه، ۲۴ تیرماه، طی مراسم اختتامیه ای با اهدای لوح، تندیس و جوایز ویژه، به برگزیدگان داخلی و خارجی به کار خود پایان می دهد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، اولین دوسالانه بین المللی عکس جهان اسلام، که توسط موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار شده است، روز دوشنبه، ۲۴ تیرماه، طی مراسم اختتامیه ای به کار خود پایان می‌دهد.
در این مراسم که در سینما تک مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود لوح افتخار، تندیس و جوایز ویژه به نفرات منتخب داخلی و خارجی، در بخشهای مختلف اهدا می‌شود. اولین دوسالانه بین المللی عکس جهان اسلام، که توسط موزه هنرهای معاصر فلسطین برنامه ریزی شده است، با ترسیم چشم اندازی از مشارکت و رقابت هنرمندان عکاس از ۴۰ کشور دنیا در اولین تجربه و در آغاز راه بازتاب وسیعی در سطح جهانی یافت.
اولین دوره این دوسالانه با انتخاب موضوع «خانواده مسلمان» توسط موزه هنرهای معاصر فلسطین، منظری از تنوع الگوها، شیوه‌ها و سلایق زندگی، فرهنگ،‌ آئین‌ها، آداب و رسوم، تعامل با محیط، اقلیم و طبیعت، همکنشی با فضاهای سیاسی، اجتماعی و بحران‌ها و چالش‌های گوناگون در جوامع اسلامی را از منظر هنر عکس به شیوه‌ای حرفه‌ای و هنرمندانه به نمایش گذاشت و به عنوان اتفاقی نو در فضای هنری کشور مورد توجه قرار گرفت.
اختتامیه اولین دوسالانه بین المللی عکس جهان اسلام، با هماهنگی موزه هنرهای معاصر فلسطین، روز دوشنبه، ۲۴ تیرماه، رأس ساعت ۱۷، در محل  سینما تک مؤسسه فرهنگی هنری صبا  برگزار می‌شود.