جشنوارهٔ هنری بین المللی جورج‌تاون در مالزی، از ۱۰ مردادماه ۹۳ میزبان برگزاری یک نمایشگاه عکس خیابانی با عنوان «دیوار بر روی دیوار» کاری از فرهاد فخریان شده است. 
 


     طبق اعلام این عکاس و عضو هیات علمی گروه عکاسی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز، این مجموعه شامل عکس‌هایی در ابعاد بزرگ از دیوارهای شهر تاریخی جورج‌تاون مالزی است که به مرور زمان و در اثر شرایط اقلیمی ویژه دستخوش دگرگونی شده و نقش و نگارهای شگرفی در آن‌ها پدید آمده است. 
 


     نکتهٔ قابل توجه این مجموعه، نحوهٔ به نمایش درآمدن آنهاست چرا که عکس‌ها بر روی‌‌ همان دیوارهایی که از آن‌ها عکس گرفته شده (بر روی موضوع خود)، به نمایش درآمده‌اند. تمامی دیوارهایی که در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته‌اند در محلات قدیمی جرج تاون قرار دارند که بخش‌هایی از آن به عنوان میراث فرهنگی جهانی توسط یونسکو در سال ۲۰۰۸ به ثبت رسیده است. 
 


     به گفتهٔ فرهاد فخریان، هدف از این نحوهٔ نمایش آن است که بیننده عکس، همزمان با موضوع آن نیز مواجه شده و بین واقعیت و بازنمایی واقعیت از طریق عکس، در آمد و شد باشد. وی معتقد است که نگاه مردم به اصل واقعیت نگاه عام‌تری است تا به آن واقعیتی که از طریق رسانه تصویر برایشان می‌شود. 
 


      این نمایشگاه بخشی عملی از پایان‌نامهٔ دکترای فرهاد فخریان در دانشگاه USM مالزی است و او در جریان برگزاری نمایشگاه، نظرات بازدیدکنندگان در مورد عکس‌ها و ایدهٔ نمایشگاه را جویا شده و دریابد آیا رسانهٔ عکاسی در جلب توجه به این بخش نادیده گرفته شده از میراث فرهنگی مؤثر بوده یا نه. به بیان دیگر، آیا بازنمایی واقعیت بیش از خود واقعیت جلب نظر می‌کند یا خیر. 
 


     در کنار این مجموعه، مسیر رهگیری پیاده‌روی نیز برای بازدید برخی دیوارهای دیگر به همراه بروشور مصور در نظر گرفته شده تا گردشگران و بازدیدکنندگان را به دیدن هر چه دقیق‌تر این موضوع تشویق کند. 
 


     جشنوارهٔ هنری جورج‌تاون که تا ۹ شهریورماه سال جاری در ایالت پینانگ برپا خواهد بود، هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. این رویداد بزرگ میزبان ۹۰ گروه هنری محلی و بین‌المللی شامل رقص، هنرهای نمایشی و تجسمی، موسیقی و نمایش، نمایش‌های زندهٔ مد و لباس، جشنواره‌های غذا و اجرای تورهای ویژه است. 
 


     گفتنی‌ست فاطمه بهبودی، عکاس مستندنگار ایرانی، به عنوان یکی از پنج منتخب بخش ویژهٔ نمایش آثار عکاسان زن آسیایی در جشنوارهٔ عکس آبسکیورای ۲۰۱۴ انتخاب شده است که به عنوان بخش دیگری از جشنوارهٔ هنری جورج‌تاون از ۲۰ مردادماه جاری آغاز خواهد شد.