نمایشگاه انسان، طبیعت، انتزاع مشتمل بر ۷۵ عکس از ۵۵ عکاس ایرانی که چندی پیش توسط فصلنامه عکاسی خلاق در سلیمانیه کردستان عراق برگزار شده بود از روز چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه در حلبچه به نمایش در می‌آید. این نمایشگاه که تا یکشنبه ۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت در گالری حلبچه که به تازگی افتتاح شده و تحت نظر اداره فرهنگ حلبچه وابسته به وزارت فرهنگ کردستان اداره می‌شود به نمایش گذاشته می‌شود. لازم به ذکر است که از سال گذشته تا کنون دو نمایشگاه عکس از آثار عکاسان ایرانی تحت عناوین "نمایی از عکاسی امروز ایران" و "انسان، طبیعت، انتزاع" توسط فصلنامه عکاسی خلاق در سلیمانیه بر گزار شده که توجه زیادی را از سوی هنر دوستان آن اقلیم نسبت به عکاسی کشور ما برانگیخته است. قرار است این نمایشگاه در اربیل پایتخت کردستان نیز به نمایش گذاشته شود.

 این نمایشگاه همانطور که از نام آن بر می آید عکس‌هایی از عکاسان ما را در سه زمینه ی مستند اجتماعی، طبیعت و عکس‌هایی انتزاعی شامل می‌گردد. به گفته افشین شاهرودی در انتخاب و ارائه‌ی عکس‌های این نمایشگاه، هدف، ارائه تصویری روشن از واقعیت عکاسی امروز ایران بوده و همچنین معرفی توانمندی‌های تکنیکی و نوآوری‌های هنرمندانه‌ی و شیوه‌های کار عکاسان ما. در انتخاب آثار کوشش شده است که تمامی طیف‌های عکاسی ما در آن حضور داشته باشند ولی با اینحال نمی‌توان گفت که چنین امری محقق شده باشد. شصت عکس از عکس‌های این نمایشگاه از میان آثاری انتخاب شده که خود عکاسان به دنبال فراخوان فصلنامه عکاسی خلاق برای آن ارسال کردند و پانزده عکس نیز از میان عکس‌های ارائه شده در یازدهمین دوسالانه ی عکس ایران انتخاب شد که به دنبال تماس با عکاسان آنها و کسب اجازه از آنان در نمایشگاه شرکت داده شد.    

عکاسانی که آثارشان در این نمایشگاه عرضه شده است عبارتند از: علی نیک پور، علی رجبی، علیرضا کریمی صارمی، آیین شاهرودی، امین نظری، امیرعلی منصف، امیر عبیداوی، آرزو عمیدی، اسعد نقشبندی، افشین شاهرودی، بتول مختاری، داود وکیل زاده، دره اراکی، المیرا عیوضی، اسحاق آقایی، فرزاد امامی، گلایل فقیر صادقی، غزل غضنفری، هانا کامکار، حسن غفاری، حسام‌الدین انصاریان، هژا رحیمی، کاوه حسینی، کیارنگ علایی، لیلا طاهری، محبوبه گلباز، محمود حیطه، مهیار سیاسی، مجید محرابی، مرجان ابوالقاسمی، مریم کیا، مرضیه خورسند، مهدی منعم، محمد قدمعلی، محمد کوچکپور کپورچالی، محمد منصف، محمد تهرانی، نامور عباسیان، نوید ریحانی، پریسا غلامحسینی، رسول اولیاءزاده، رومین محتشم، سعید دستوری، سحر ارجمندی، سحر مختاری، ساره قمی، سیدمهدی مقیم نژاد، محمدمهدی رحیمیان، سیامک جعفری، سیاوش نقشبندی، یداله عبدی، زهره صحت، خدیجه کاظمی، میترا خلیلی، مهرداد عسگری تاری