890502.jpg

در پی برگزاری دوره عکاسی نجومی موسسه طبیعت و آسمان شب + ، دوره دوم آموزش عکاسی طبیعت و آسمان شب از دهم مرداد ماه آغاز می‌شود. مدرس این دوره «اشین دانیالی زاکاریان» است و کلاس در روزهای یکشنبه تشکیل می‌شوند. تعداد جلسات این دوره آموزشی ۹ جلسه و شهریه آن ۸۰ هزارتومان است.
در این دوره دانشجویان با ابزار مناسب، نور در طبیعت و اهمیت شناخت آن، تاثیر نورهای گوناگون در ماهیت عکس، نحوه عکاسی در فصول مختلف و سوژه‌های ایده‌آل، عکاسی ماکرو و ابزار آن، عکاسی در نورهای کم و همچنین ترکیب آسمان شب و طبیعت.
برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۳۷۴۲۶۷ تماس بگیرید.
نشانی موسسه آسمان شب: تهران، سعادت آباد، شمال میدان شهرداری، خیابان یکم، خیابان شبنم، کوچه شاهد، پلاک ۲۵

 درباره اشین دانیالی زاکاریان:

– عکاس  طبیعت و آسمان شب +
– عضو عکاسان پروژه بین المللی جهان در شب +
وی در کنار عکاسی به تالیف مقاله‌هایی درباره عکاسی از آسمان شب نیز پرداخته است که در ماهنامه نجوم و چند نشریه دیگر منتشر شده است. عکس‌های بسیاری از او در معتبرترین نشریه‌های اخترشناسی بین‌المللی نظیر اسکای اند تلسکوپ، آسترونومی، و مرکوری چاپ شده است و یکی از آثار او  در آوریل سال ۲۰۰۰ میلادی جایزه بهترین عکس ماه را از ماهنامه  آسترونومی دریافت کرد. همچنین عکس‌های او از جاذبه های ایران در کتاب‌های جامع ایرانگردی انتشارات ایرانگردان منتشر شده است و در  تقویم‌های میلادی و شمسی صنایع فرهنگی ایران (صفیر) هر ساله استفاده می‌شود.