خانه عکاسان ایران دو نمایشگاه همزمان با عنوان «شب های رمضان» و «نقاشی دیواری شهری» را از ۳۰ مرداد در گالری شماره یک و دو این مجموعه به نمایش می‌گذارد.
در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران دانشجویان عکاسی در قالب یک کار پروژه‌ای نقاشی‌های دیواری شهر تهران را عکاسی کردند که پس از بررسی در شورای عکس، تعداد ۵۰ عکس از مجموع عکس‌ها برای نمایشگاه انتخاب شد.
رسول اولیازاده مدیر خانه عکاسان ایران در مورد برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه کاری مشترک از ۲۸ عکاس جوان است که نقاشی های دیواری شهر تهران را به منظور بررسی وضعیت این نقاشی‌ها در فضای شهر تهران و تلطیف فضای هنری شهر که چه آثار مثبت و منفی را بر روی شهروندان دارد اجرا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه از مسئولین زیباسازی نیز دعوت شده است تا برای ارزیابی این بخش از زیبا سازی شهری که ارتباط مستقیم با مردم دارد حضور داشته باشند.
این نمایشگاه تا هفت شهریور پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

همچنین نمایشگاه «شب هایپ رمضان» به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان برگزار که این نمایشگاه عکس‌هایی از مراسم این ماه مبارک و رسوم ایرانیان است که توسط منصوره معتمدی، قادر عاقلی، سید محسن سجادی، مهدی فلاخوئی نژاد،مجید صالحی و بابک برزویه، عکاسی شده است.
در این نمایشگاه که در گالری شماره دوخانه عکاسان ایران به نمایش گذاشته می شود تعداد ۳۰ عکس رنگی وسیاه وسفید در قطع ۵۰×۷۰ به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایشگاه نیز تا پایان رمضان برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
این دو نمایشگاه روز ۳۰ مرداد ساعت ۱۷ در مجموعه خانه عکاسان ایران واقع در خیابان حافظ- تقاطع سمیه – حوزه هنری افتتاح می‌شود.