900622.jpg

شنبه بیست و ششم شهریور ۹۰ نمایشگاه آثار عکاسان کرمانشاهی همزمان با هفته هنر کرمانشاه به همت انجمن عکاسان کرمانشاه در فرهنگسرای نیاوران در فرهنگسرای نیاوارن بر گزار می‌شود.
 نمایشگاه عکس فوق همزمان با برگزاری هفته فرهنگ و هنر کرمانشاه در تهران برگزار می‌شود.
مجتبی آقائی سربرزه، مهرداد مرادی، محسن ابراهیمی، غلامحسین محبی، علی دوستی، هومن حیدری خیاط، محمد حسین شیریان، مهتاب دوستی، سمانه نیک کردار، بهمن زارعی، محسن رشیدی، محمد رسول گودینی، صابر کریمی، آرش کریمی و هومن مرادی عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.

هفته هنر استان کرمانشاه با هدف شناسایی، معرفی و نمایش توانمندی‌های هنرمندان استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری وزیر، استاندار کرمانشاه، مدیر کل ارشاد استان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۲۶شهریور ماه ساعت ۱۶ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهد یافت.
برگزاری هفته‌های هنری از ابتدای سال ۱۳۹۰ با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و فرهنگسرای نیاوران تهران آغاز شده و تاکنون هفته‌های فرهنگی هنری استان‌های سمنان، یزد، لرستان و همدان درفرهنگسرای نیاوران برپا شده است.
هفته هنراستان کرمانشاه پنجمین هفته هنراستان‌ها در این مجموعه به شمار می‌رود که روز شنبه ۲۶ شهریور ماه آغاز به کار می‌کند و تا روز چهارشنبه ۳۰ شهریور دایر می‌باشد.
در طول برگزاری هفته هنر کرمانشاه، هنرمندان برجسته تجسمی این استان۱۲۰ اثر نقاشی، خوشنویسی، عکس، حجم را در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران به نمایش می‌گذارند. نمایشگاه صنایع دستی همچنین کتب و اسناد تاریخی استان نیز در فضای باز این مجموعه برپا می‌شود.
از جمله برنامه‌های شاخص استان کرمانشاه می‌توان به برنامه ویژه دفاع مقدس با عنوان «شب خاطره» اشاره کرد که به مناسبت هفته دفاع مقدس از روز یکشنبه ۲۷ شهریور هر شب در فضای باز فرهنگسرای نیاوران در کناردیگر برنامه‌های هنری استان برگزار می‌گردد. اجرای کنسرت‌های موسیقی و نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی از دیگر برنامه‌های هنری کرمانشاه است.
گفتنی ست هفته هنر استان کرمانشاه تا تاریخ سی‌ام شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران دایر می‌باشد و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب از آثار تجسمی هنرمندان این استان دیدن نمایند. تماشای برنامه‌های موسیقی و نمایش هفته‌های هنر استان‌ها نیز برای عموم رایگان است.