901201_4

۱- موضوع مسابقه «اتاق تلویزیون» با نگاه مستند.
۲- عکس‌ها اعم از آنالوگ یا دیجیتال باید چاپ شده ارایه شود.
۳- هر عکاس می‌تواند حداکثر با ۵ عکس در این مسابقه شرکت کند.
۴- قطع عکس‌ها ۳۰×۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.
۵- عکس‌ها نباید پاسپارتو یا قاب شده ارسال شوند.
۶- مهلت ارسال تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ خواهد بود. تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ تمدید شد.
۷- لازم است عکاسان مشخصات خود را که شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نشانی پستی و شماره تماس است را در پشت فیش بانکی به مبلغ هفت هزار تومان به شماره حساب ۲۱۹۲۴۳۰۱۴ بانک تجارت شعبه گاندی جنوبی کد ۲۱۹۰ به نام یارعلی پورمقدم، یادداشت و به همراه عکس‌ها بفرستند. (دریافت این مبلغ پس از کسر هزینه‌ها بین برندگان تقسیم خواهد شد تا به این ضرورت پاسخ داده شود که عکاسان می‌توانند خود حامی جشنواره ‌های خود باشند.)
۸- این مسابقه دو برنده خواهد داشت و وجوه ارسالی پس از کسر هزینه‌های برگزاری به نسبت ۶۰ % و ۴۰ % بین برگزیدگان اول و دوم تقسیم خواهد شد.
۹- برگزارکننده ‌‌نهایت دقت را برای حفظ آثار ارسالی به عمل خواهد آورد ولی هیچ مسئولیتی در قبال آسیب‌های ناشی از ارسال را نمی‌پذیرد.
۱۰- برگزارکننده حق استفاده از عکس‌های منتخب را برای فروش، چاپ و انتشار در کتاب‌ها یا نشریات مربوط به خود و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام عکاس محفوظ داشته و هرگونه درآمد حاصل از آن را با رعایت تعرفه برگزارکننده به صاحب عکس پرداخت خواهد کرد.
۱۱- تصمیم گیری در موارد پیش بینی نشده به عهده برگزارکننده است.
۱۲- ارسال عکس برای این مسابقه به معنای پذیرش مقررات آن است.
۱۳- ارسال عکس از نظر برگزارکننده به معنای اعلام مالکیت اثر از سوی ارسال کننده است، درصورت اثبات خلاف آن مسئولیتی متوجه برگزارکننده نیست.
۱۴- مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز خرداد ماه سال ۱۳۹۱ در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران برگزار و عکس‌های برگزیده به مدت یک هفته در همین مجموعه به نمایش در خواهد آمد.
۱۵- عکس‌های ارسالی تا یک ماه بعد از اعلام برندگان در کافه شوکا نگهداری خواهد شد و پس از پایان زمان مقرر برگزارکننده هیچگونه مسئولیتی در قبال استرداد عکس‌های باقی مانده نخواهد داشت.

 جایزه بخش ویژه: این بخش تحت عنوان «بهمن جلالی» منفردا توسط سرکار خانم رعنا جوادی (همسر بهمن جلالی و عکاس) داوری خواهد شد و برنده آن یک عکس از آثار بهمن جلالی را دریافت خواهد کرد.

هیئت داوران: بهرام دبیری (نقاش)، محمدرضا صفدری (نویسنده)، پیمان هوشمند‌زاده (عکاس)
جایزه نفر اول: تندیس آهوی مازنی به علاوه ۶۰ % وجوه ارسالی جایزه نفر دوم: لوح پیروز به علاوه ۴۰ % وجوه ارسالی

عکس‌ها به آدرس: تهران، خیابان گاندی، نبش کوچه چهارم، مرکز خرید گاندی، طبقه دوم، کافه شوکا کدپستی: ۱۵۱۷۷۳۸۷۷۷ تحویل و یا ارسال شود.
شماره تماس: ۸۸۷۹۲۰۳۶-۰۲۱


اطلاعیه – بیست فروردین ۱۳۹۱
قابل توجه شرکت کنندگان در چهارمین دورهٔ مسابقهٔ عکس شوکا
برای راحتی بیشتر پرداخت مبلغ شرکت در مسابقه می‌توانید علاوه بر پرداخت به حساب گفته شده در اطلاعیهٔ اصلی فراخوان از روش پرداخت الکترونیکی به حساب ATM به شماره کارت زیر نیز استفاده کنید.

۶۲۷۳-۵۳۱۰-۴۰۲۶-۵۷۲۷
  بانک تجارت به نام یارعلی پورمقدم

در این صورت لازم است مشخصات فردی خود شامل: نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، نشانی، کدپستی و شمارهٔ تماس را در برگه‌ای مجزا تایپ و آنرا به رسید خود‌پرداز یا پرینت شناسهٔ پرداخت اینترنتی الصاق کرده، به همراه عکس‌های خود به دبیرخانهٔ مسابقهٔ عکس شوکا ارسال کنید. برای اطلاع از سایر موارد به اطلاعیهٔ اصلی فراخوان مراجعه نمایید.