جمعه ۸ اردیبهشت نمایشگاه عکس الهه عبداله آبادی با عنوان «آنی از زمان و مکان» در گالری آرته افتتاح می‌شود.

عکاس درباره نمایشگاه نوشته است: «یک عکس برشی از واقعیتی بزرگ‌تر و حاصل گزینش ذهن دیگری در مقام عکاس است. گزینشی که به بیننده حکم می‌کند که کدام قسمت از واقعیت پیش روی عکاس را ببیند. معنای چنین گزینشی حذف انتخاب‌های احتمالی دیگر است.
در مواجهه با عکس‌ها همواره، امکان وجود انتخابی غیر از آنکه به جبر عکاس پیش رویم قرار گرفته، من را به خود مشغول می‌کرد… انتخابی که با اندک تغییری می‌تواند واقعیات و معانی‌ای متفاوت از آنچه هست، را بازنمایی کند؛ واقعیاتی که می‌توانند مسیر خوانش یک عکس را دگرگون سازند و یا بر آن تاثیرگذار باشند. کم کم این امر برایم بدیهی شد که یک عکس می‌تواند دالی بر وجود مدلولی در زمان و مکانی مشخص در مقابل دوربین باشد، ولی نمی‌تواند دربارهٔ عدم وجود مدلول‌های دیگر در‌‌ همان زمان و مکان، حکمی قطعی صادر نماید.
برای به تصویر کشیدن این عدم قطعیت، این عکس‌ها را با دوربین پنورامای روسی عکاسی کردم. المان‌ مشترک در همهٔ این عکس‌ها، پارچهٔ ‌سفید و افراد جلوی آن است.
پارچه و سوژهٔ روبرویش‏˛ نمادی از قطع متعارف عکس و گزینش عکاسانه است و اطراف آن‌‌ همان واقعیتی است که بیننده با دیدن عکس، از دیدن آن محروم می‌شود. این عکس‌ها دعوتی است به دیدن این واقعیات و بستری که یک عکس از آن برمی‌خیزد.»
الهه عبداله آبادی، متولد ۱۳۶۷ نیشابور است. کار‌شناسی عکاسی را در دانشگاه هنر اصفهان خوانده و کار‌شناسی ارشد عکاسی را از دانشگاه هنر تهران دریافت کرده است.
حضور در چند نمایشگاه گروهی و چند جشنواره دانشجویی را در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا۲۱ ادامه دارد.
جلسه نقد و برسی آثار ساعت ۱۷ پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت با حضور محمدرضا شریف‌زاده و مهران مهاجر در محل گالری برگزار می‌شود.
گالری آرته، ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراره کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰متری گلستان، ۱۲متری دوم، پلاک۳