920420


نمایشگاهی انفرادی از فتومونتاژهای آرش بهرامی با عنوان «دست» از بعدازظهر جمعه ۲۱ تیرماه سالجاری در شعبه گالری اعتماد در تهران برپا می‌شود. 

عکس‌های به نمایش درآمده در این مجموعه در اندازه‌ی ۷۰×۱۰۰ و ۱۵۰×۷۰ هستند و هر یک در سه ادیشن ارائه می‌شوند. آرش بهرامی در بیانیه‌ای برای نمایشگاه می‌نویسد: «اثر هنری حمل‌کننده‌ی ذهنیتی تاریخی در تصور همه‌ی ماست. جذابیت این آثار و صاحب اثر آنچنان والا و دست‌نیافتنی است که تصور تغییر جایگاه آن حتی در ناخودآگاه مانیز ناممکن به نظر می‌رسد. در این نمایشگاه از دست برای تغییر زمینه‌ی جهت مخدوش کردن ماهیت اصلی آن بهره برده‌ام تا مفهومی امروزی و متفاوت بیان شود. دست‌های من در زمینه این آثار در حال انجام کارهایی‌اند که نه در حافظه‌ی تاریخی ما بوده‌اند و نه در خورد آثار قابل رویت است. در اینجا با دستبرد به آثار شناخته‌شده، دست؛ سعی در تبدیل آن به دستاوردی تازه دارد.» 

آرش بهرامی متولد ۱۳۵۶ و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مهندسی عمران است. او عکاسی را به صورت خودآموخته از کودکی تاکنون دنبال کرده است. او پیش از این در نمایشگاه‌های گروهی عکس حاضر بوده ولی «دست» نخستین نمایشگاه انفرادی او در زمینه‌ی عکاسی به شمار می‌آید. 

افتتاحیه: جمعه ۲۱ تیرماه ۹۲ – ساعت ۱۵ تا ۲۰
نمایشگاه تا یکم مردادماه سالجاری هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ دایر است.
نمایشگاه روز دوشنبه تعطیل است.
گالری اعتماد، نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادق قمی، خیابان بوکان (دوراهی سمت راست)، شماره ۴