نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «جا به جایی» از عصر جمعه دوم اسفندماه ۹۲ در محل گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود. 

   در این نمایشگاه، که به کوشش جلال سپهر گردآوری شده، ۶ اثر به نمایش درخواهد آمد که شامل ۵ عکس و یک عکس – چیدمان است. شادی قدیریان، گوهر دشتی، مهدی مقیم‌نژاد، علیرضا فانی، محمود کشفی‌پور و جلال سپهر عکاسان حاضر در این نمایشگاه گروهی هستند. 

مهدی مقیم‌نژاد در یادداشتی برای معرفی آثار این نمایشگاه می‌نویسد: «جابجایی، پیش بینی یا یادآوری یک حرکت است. یک انتقال. گذراست از جایی به جایی دیگر. تعلیق سوژه است در فاصله میان دو مکان و از آن روی، دو زمان. و فاصله‌ای که باید به اختیار یا به ناچار طی شود. جلال سپهر در مجموعه‌ای که پیش روست تلاش کرد تا فضایی را برای باز اندیشی در مفهوم جابجایی فراهم کند. آن هم از طریق آثار هنری شش هنرمند که هر یک بنا بر زمینه‌های فکریشان این دال را همبستهٔ مدلولی خاص دیده‌اند و از این طریق تجربه‌ای را به مخاطب منتقل می‌کنند.

    از میان آثار این نمایشگاه که هر هنرمند تنها با یک اثر – یک گزاره در بیان مفهوم سهیم شده است بیننده با دلالت‌مندهای گوناگونی مواجه خواهد شد و هر اثر از طریق وجه بازنمودی‌اش نکتهٔ ویژه‌ای را برای رمزگشایی پیش خواهد کشید….. آثار این نمایشگاه هر یک راهی است به معنای جابجایی. یا که نه، به یک تناقض. و شاید هم به یک نابجایی. و همچنین پیشنهاد این گزاره که شاید همهٔ این واژگان در شرایط فعلی ما تنها یک معنا داشته باشند.» 

گشایش: جمعه ۲ اسفندماه ۹۲ – ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا ۱۹ اسفندماه سالجاری روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
روزهای شنبه‌ گالری تعطیل است. 
گالری راه ابریشم، خیابان شهید لواسانی غربی (فرمانیه)، پلاک ۱۰۳، واحد ۲