تاکنون وبسایت Lenstag  به عنوان مکانی برای یافتن تجهیزات دزدیده شده شناخته می‌شد، اما اکنون امکان کشف  تصاویر سرقت شده نیز در این سایت فراهم شده است.

      عکاسان می‌توانند با ثبت نام در این سایت، بانک اطلاعاتی از لنزها، بدنه دوربین‌ها و شماره سریال سایر وسایل تشکیل دهند. این سایت با جستجوی تصاویر به اشتراک گذاشته شده در اینترنت و بررسی EXIF عکس‌ها، سریال‌های ثبت شده توسط عکاس را بررسی می‌کند. اگر کسی وسایلی را به عنوان دزدیده شده معرفی کرده باشد، Lenstag به صاحب وسیله اطلاع داده و آدرس مکانی که عکس مذکور استفاده شده است را معرفی می‌کند.

         اکنون همانند تجهیزات، این سایت توانایی پیدا کردن تصاویری که بدون اجازه منتشر شده‌اند را نیز دارد. ایده این کار هنگامی شکل گرفت که همسر Trevor Sehrer بنیانگذار سایت Lenstag به صورت تصادفی وسایلی را به عنوان دزدیده شده علامت‌گذاری کرد و اعلانی مبنی بر استفاده از عکس‌هایش را در یک وبلاگ تصادفی دریافت کرد.

        Sehrer این کشف تصادفی را به یک سرویس جدید برای عکاسان تبدیل کرد و به روزرسانی اخیر برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید توانایی یافتن تصاویر سرقت شده را فراهم کرده است.