نمایشگاه خیریه‌ای از عکس‌های بهرام گوهری با عنوان «آن دیگر» از جمعه ۷ شهریورماه ۹۳ در گالری اعتماد گشایش می‌یابد. 

    به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، این نمایشگاه برای فروش خیریه برگزار می‌شود و قرار است منافع آن به توان‌یابان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به جهت امر آموزش، توانبخشی و اشتغال افراد دارای معلولیت اختصاص یابد. 
 
    بر اساس این گزارش سوژهٔ آثار بهرام گوهری «انسان» است و در سال‌های اخیر پوشش و حجاب بانوان از چادرهای دوران قاجاریه تا امروز دستمایهٔ کارهای این هنرمند قرار گرفته و نمایشگاه «آن دیگر» نگاهی به درون معنوی بانوان و تأثیر تکنولوژی تلفن و رنگ‌ها در زندگی را به تصویر کشیده است. 
 
    بهرام گوهری تاکنون بیش از ۱۴ نمایشگاه انفرادی در نگارخانه‌های معتبر داخل و خارج کشور برگزار کرده است. بر اساس اعلام مسؤولان برگزاری، بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است. 
 
   شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با ۳۰ سال سابقه در زمینهٔ توانمندسازی افراد دارای معلولیت و محوریت ارایه آموزش‌های مهارتی و علمی، به ویژه تأسیس نخستین دانشگاه مناسب‌سازی‌شده برای توان‌یابان، خدمات رایگانی را به جامعهٔ هدف ارایه می‌کند. 
 
   این مؤسسهٔ آموزشی برای جلب توجه شهروندان نیکوکار به ظرفیت‌های تحسین‌برانگیز توان‌یاب مستعد علاوه بر برگزاری فعالیت‌های فرهنگی مانند حراج آثار هنرهای تجسمی رعد از اجرای گالری‌ها و نمایشگاه‌های هنری نیز همواره استقبال کرده است. 

گشایش: جمعه ۷ شهریورماه ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۱۷ شهریورماه جاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر است. 
تهران، خیابان باهنر (نیاوران)، میدان یاسر، خیابان صادق قمی، خیابان بوکان (دو راهی سمت راست)، پلاک ۴، گالری اعتماد