پرینترهای سه بعدی بزودی به یکی از محصولات کاربردی برای همه افراد تبدیل خواهند شد. تا چند سال پیش تصور اینکه بتوانیم ایده‌های خود را طراحی کنیم و آن‌ها را در منزل یا محیط کار در کوتاه‌ترین زمان بسازیم بیشتر به یک رویا شباهت داشت در حالی که اکنون با پرینترهای سه بعدی این امکان نه تنها برای متخصصین، بلکه برای همه افراد علاقمند با قیمتی مناسب فراهم شده است. 

  پرینتر داوینچی ۱.0A منتخب مناسب‌ترین  پرینتر شخصی سه بعدی سال ۲۰۱۴ میلادی که تاکنون جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است به عنوان اولین مدل از محصولات این شرکت برای عرضه در ایران انتخاب و فروش آن در ایران آغاز شده است. 

فروش پرینتر داوینچی ۱.0A از اول بهمن‌ماه ۹۳ با قیمت مصوب ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان آغاز و شامل یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. اطلاعات کامل‌تر، دفترچه‌های فارسی و نمونه چاپ با این پرینتر در وب سایت این شرکت قابل رویت است.

  بر این اساس، از تمامی علاقه‌مندان خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا یا اینجا مراجعه کرده یا با شماره‌ تلفن ۸۸۷۴۷۲۸۸ در تهران تماس حاصل فرمائید.

  داوینچی ۱.0A یک  پرینتر یک نازله با با تکنولوژی چاپ FDM و امکان چاپ سه بعدی تا سایز ۲۰×۲۰×۲۰ سانتی‌متر است. میزان دقت چاپ با این پرینتر از ۱۰۰ تا ۴۰۰ میکرون قابل تنظیم و با استفاده از نرم افزار آن پارامترهای مختلفی را می‌توان قبل ازچاپ تعیین و متناسب با طرح مورد نیاز تنظیم نمود. 

 فیلامان یا مواد مصرفی این  پرینتر توسط خود شرکت در دو نوع ABS و PLA با کیفیت بالا و رنگ‌های زیبا عرضه می‌گردد. این فیلامان‌ها به صورت هوشمند می‌باشند به صورتی که اطلاعات میزان مصرف و مانده مواد از طریق چیپ مخصوصی که در کارتریج آن تعبیه شده به  پرینتر منتقل و انتقال لحظه‌ای این اطلاعات باعث هوشمند بودن روند پرینت خواهد شد. 



  از محصولات دیگر این شرکت پرینترهای سه بعدی دو نازله با امکان چاپ دورنگ بصورت همزمان یا پرینتر سه بعدی مجهز به اسکنر لیزری می‌باشد که امکان اسکن مدل‌های آماده شما و چاپ آن‌ها را فراهم می‌سازد. همچنین در آینده پرینترهای این شرکت با تکنولوژی چاپ SL، پرینترهای سه بعدی غذائی و شیرینی (food Printer)، و پرینترهای سه بعدی جهت کودکان و نوجوانان از جمله محصولات این شرکت در بازار ایران خواهند بود. 

  طرح‌های سه بعدی طراحی شده در انواع نرم افزار‌ها به آسانی پس از تبدیل به فرمت Stl. از طریق نرم افزار قدرتمند این پرین‌تر قابل چاپ بوده و محدودیتی ندارند، همچنین با گسترش این تکنولوژی و ارتباطات امروزی سایت‌های بسیاری به منظور به اشتراک گذاشتن طرح‌های سه بعدی تاسیس و هزاران فایل کاربردی طرح شده جهت چاپ با این پرینتر‌ها هم اکنون در دسترس همه علاقه مندان قرار گرفته است. 

  شرکت پویش‌افزار پیشرو مفتخر است با اخذ نمایندگی رسمی از XYZPrinting تایوان به عنوان اولین شرکت ایرانی، ارائه پرینترهای سه بعدی در ایران را با گارانتی و خدمات پس از فروش آغاز نماید و آمادگی خود را به منظور معرفی این تکنولوژی و ارائه اطلاعات بیشتر اعلام می‌دارد.