نمایشگاهی از عکس‌های فاطمه انتظار با عنوان «شاید حرفی جا مانده باشد» در گالری آبان مشهد افتتاح می‌شود. 

 این نمایشگاه دربرگیرنده ۲۲ تک عکس رنگی و سیاه و سفید است که به صورت چاپ دیجیتال بر روی کاغذ Epson UltraSmooth Fine Art و قاب در ابعاد ۸۰×۱۱۰ و ۵۵×۷۵ سانتیمتر ارایه شده است. 

 در بیانیه این نمایشگاه به قلم عکاس آمده است: «اشیای چیده شده در اتاق‌ها، یادآور فرسودگی‌ها، مرهم‌ها، پیروزی‌ها، شکست‌ها، شادی‌ها، حرمان‌ها، داشته‌ها و نداشته‌هایمان هستند که در این یادآوری، حقیقت مرموز خود را بر دوش می‌کشند. 

 مجموعه پیش رو برش‌هایی منقطع و منفرد از هم هستند درباره نگاه من به خانه و اشیای آن. لحظه‌هایی از زمان‌ها و مکان‌هایی که احساس کرده‌ام شاید حرفی در آن‌ها جا مانده باشد». 

  لازم به ذکر است کتاب آثار در ۶۰ صفحه خشتی توسط نشر آهنگ قلم منتشر شده و در افتتاحیه نمایشگاه عرضه خواهد شد. در بخشی از مقدمه این کتاب به قلم «ساعد نیک‌ذات» می خوانیم: «رابطه عکس‌ها و نوشته‌هایش نشان از توانایی او در بیان دیدگاه و احساسش نسبت به پیرامون با استفاده از کمترین‌هاست. جهان تصویری این عکاس بانو خاص اوست و نگاهش، دوربین واژه‌ها را وادار به همراهیش برای بیان دیدگاه و جهان بینی وی می‌کند و بعید می‌دانم در عکس‌های او حرفی جا بماند». 

 فاطمه انتظار متولد ۱۳۵۳ مشهد و دانش آموخته علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد است و تاکنون برگزیده چندین جشنواره عکاسی بوده است. 

افتتاحیه: جمعه ۱۷ بهمن ۹۳ – ساعت ۱۷ تا ۲۱
نمایشگاه تا ۲۱ بهمن ۹۳ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان است. 
مشهد، بلوار وکیل‌آباد، وکیل آباد۹، پلاک ۷، گالری آبان