انجمن سینمای جوان دفتر قزوین با همکاری گروه هنری «واحه» سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۹۳ پنجمین ماه عکاسی قزوین را در نشستی با عنوان «میان‌کنش عکس و نقاشی» برگزار می‌کند. 
 
 این نشست با حضور مهدی چیت‌سازها از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه در سالن آمفی تئا‌تر مولانا در قزوین برگزار می‌شود. علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند در زمان اعلام شده به نشانی قزوین، خیابان نادری شمالی، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن آمفی‌تئا‌تر مولانا مراجعه کنند. 
 
  محمدمهدی چیت‌سازها متولد ۱۳۵۲ و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی ارشد پژوهش هنر از دانشگاه هنر تهران است. برگزاری نمایشگاه انفرادی نقاشی در چندین گالری از جمله جرجانی، آرتین، آتبین و جادهٔ ابریشم قرقیزستان و همچنین داوری چندین جشنوارهٔ کشوری نقاشی از جمله فعالیت‌های اوست. 
 
  گروه هنری «واحه» از ابتدای سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینهٔ هنرهای تصویری و به ویژه عکاسی آغاز کرده که ماه عکاسی قزوین یکی از همین فعالیت‌هاست که به صورت ماهیانه و با موضوع عکاسی معاصر ایران و جهان برگزار می‌شود. 
 
  گفتنی‌ست تاکنون نشست‌هایی با عنوان «گفتارهایی پیرامون عکاسی معاصر» با حضور کاوه بغدادچی، «شهر در پروژه عکاسان معاصر ایران و جهان» با حضور مهدی وثوق‌نیا، «عکاسی صحنه‌آرایی شده» با حضور تورج خامنه‌زاده و «بررسی بازنمایی و واقعیت در آثار توماس دماند» با حضور هستی ظهیری به همت گروه هنری «واحه» برگزار شده است.