نمایشگاه گروهی عکاسی با موبایل با گردآوری آرش اشکر و علی زمانی از جمعه ۱۵ اسفندماه ۹۳ در گالری جم شیراز گشایش می‌یابد. 
 
 طبق اعلام برگزارکنندگان، در این نمایشگاه گروهی عکس ۷۵ اثر در ابعاد ۳۰×۳۰ سانتیمتر از ۱۵ عکاس شامل آرش اشکر، آرش خاموشی، آکو سالمی، امیر نوا، شهرام شریف، شیدا باباگلی، علی زمانی، علی فتحی، علی کاظمی، علی میراسماعیلی، مسعود قرائی، مهران مافی بردبار، نسام کشاورز، نعما روشن و نیما دانشور به نمایش درخواهند آمد. 
 
  به گفتهٔ برگزارکنندگان، تری برت٬- پروفسور بازنشستهٔ دانشگاه ایالتی اوهایو و نویسنده و منتقد دنیای عکاسی، در مقدمه‌ای بر این نمایشگاه نوشته است: «در این نمایشگاه می‌توان شاهد شکوهی عظیم در تصاویر سیاه و سفید و یا خاکستری بود. این تصاویر نمایش‌دهندهٔ ذوقی سرشار در بازی نور و جذبه‌ای از سایه‌هاست و در نهایت به عنوان ابزاری برای انتقال احساسات عکاس به کار گرفته شده است. این ابزار در قالب لذت و آگاهی در قلب تفاسیر اجتماعی بیان شده‌اند و همواره متعهد به احیای حقیقت هستند. از عکاسان این نمایشگاه ممنونیم که این فرصت را در اختیارمان گذاشتند که از زاویهٔ چشمان آنها دنیا را نظاره کنیم. ممارست شما سبب گسترش آگاهی ما است.» 
 
  در یادداشت دیگری برای این نمایشگاه توسط مجید سعیدی آمده است: «عکس‌های این نمایشگاه، نمونهٔ خوبی از عکاسی خیابانی با موبایل است که این اصول را در نظر گرفته است. من وقتی عکس‌های این نمایشگاه را می‌بینم به عنوان یک بیننده از سادگی و در عین حال حرفه‌ای بودن آثار بسیار لذت می‌برم. این آثار شما را مستقیم به فضای عکس هدایت می‌کند. به نظر می‌رسد برخی از هنرمندان این مجموعه، به دنبال جلوه‌های نور و ترکیب آن در گرافیک با چاشنی احساسات بودند. عکس‌های نمایشگاه بدون نیاز به توضیح، مفهوم و احساس را منتقل می‌کنند، تاریخ مصرف ندارند و همیشه برای بیننده جذاب هستند.» 

گشایش: جمعه ۱۵ اسفند ۹۳ – ساعت ۱۸ تا ۲۰
نمایش آثار تا ۲۰ اسفندماه ۹۳ هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ ادامه دارد. 
شیراز، بلوار شهید آیت‌الله ربانی، قبل از میدان ابوالکلام، بین کوچهٔ ۷ و ۹، پلاک ۲۲۵، گالری جم