سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه ۹۳ سومین نشست از مجموعه نشست‌های «عکاسی شهری» کانون عکس اصفهان با عنوان «عکاسی شهری با رویکرد مستند هنری» با حضور بهنام صدیقی در مجتمع فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود. 

   بهنام صدیقی، مدرس کلاس عکاسی «مستند هنری» آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای»، در توضیحاتی برای این نشست آورده است: «غالب عکاسانِ مستند، موضوعات خود را در شهر جستجو می‌کنند. این امر هم به خاطر حضورِ عکاس در شهر و هم به دلیل رویارویی عکاس با مسائل شهری است. اما چه چیزی عکاسی مستند شهری را به وادی هنر گره می‌زند؟ چگونه می‌توان این گونهٔ عکاسی را در فضاهای نمایشگاهی و موزه‌ای مطرح کرد؟ در این کارگاه تلاش می‌شود تا با سیری شناخت‌شناسانه (در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و…) نکات مبهم در عکاسی شهری با رویکرد مستند هنری را روشن کنیم. به این منظور با کمک منابعِ قابلِ تحلیل، – در نگرشی معاصر- دست به تاویل شخصی نسبت به رویدادهای جاری در شهر خواهیم زد تا پس از آن حاصلش را در جلوی دوربین، مستند کنیم.» 
 
  این نشست سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه ۹۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مجتمع فرهنگی فرشچیان اصفهان واقع در ابتدای خیابان توحید برگزار می‌شود و حضور در آن برای اعضای کانون عکس اصفهان رایگان است. 
 
  سایر متقاضیان برای شرکت در این برنامه ملزم به پرداخت شهریهٔ ۲۰ هزار تومانی هستند. برای اطلاعات بیشتر دربارهٔ ثبت‌نام و حضور در این برنامه می‌توانید با شماره تلفن ۳۲۱۲۱۴۹۵ در اصفهان تماس بگیرید. 

  بهنام صدیقی متولد ۱۳۵۸ در ساری و دانش‌آموختهٔ مقطع کار‌شناسی «عکاسی» از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۸۷ است. عکاسی منظرهٔ شهری و پرتره‌های محیطی مستند دو گونه‌ای هستند که بیشتر کارهای او را شامل می‌شوند. وی برنده سومین جایزه MOP CAP بوده و همچنین سابقهٔ ۵ سال عکاسی مطبوعاتی و همچنین تدریس عکاسی را نیز در کارنامه کاری خود دارد. نشر «ماه‌ریز» در سال ۸۸ مجموعه عکسی از او با نام «اکباتان، غرب تهران» را در قالب سری کتاب‌های «چشم» (شماره ۲۹) چاپ کرده است. آخرین نمایشگاه‌های انفرادی صدیقی با عناوین «تعطیلات» خرداد ۹۲ در گالری راه ابریشم تهران و «یادآوری» شهریور ۹۳ در گالری شوروم لندن برگزار شده است. 
 
  کانون عکس اصفهان در ماه‌های گذشته عکاسی شهری با رویکرد مستند و رویکرد هنری را با مهدی وثوق‌نیا و مهران مهاجر بررسی کرده است و نشست فوق تمکیل‌کنندهٔ این نشست‌های سه‌گانه است.