پنجمین آزمون سطح مقدماتی آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» جهت دریافت گواهی رسمی عکاسی مقدماتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۳ با حضور هنرجویان واجد شرایط در محل آموزشگاه در تهران برگزار شد.

   چهار دوره‌ قبلی این آزمون دی و اسفند ۹۲، تیرماه و مهرماه ۹۳ با حضور دیگر هنرجویان واجد شرایط برگزار شده بود که با طی شدن مراحل اداری و تایید رسمی، این گواهی‌ها صادر و تحویل هنرجویان محترم شده است. 



  مطابق قوانین و سرفصل‌های مصوب دفتر مطالعات و توسعه دانش و مهارت‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزشگاه‌های آزاد تجسمی تمامی هنرجویانی، که به میزان حداقل ۷۲ ساعت آموزشی را در کلاس‌های هر یک از آموزشگاه‌های فعال زیرنظر این دفتر از جمله «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» گذرانده باشند، واجد شرکت در این آزمون و دریافت گواهی مذکور هستند. 


 
   بر این اساس، هنرجویانی که موفق به حضور در این آزمون و کسب نمرهٔ قبولی در آن شده‌اند گواهی رسمی عکاسی سطح مقدماتی با تایید دفتر مطالعات و توسعه دانش و مهارت‌های سمعی و بصری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت خواهند کرد. از سوی آموزشگاه با سایر هنرجویان واجد شرایط برای شرکت در نوبت بعدی این آزمون تماس گرفته خواهد شد.