در طول جشنوارهٔ فروش اینترنتی «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» تعدادی کتاب نقد و مبانی نظری هنری هم برای نخستین بار عرضه شده‌اند که با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند. از میان این کتاب‌ها می‌توان به کتاب «هنر مدرن» نوشته نوربرت لینتن اشاره کرد که سال‌هاست یکی از مهم‌ترین منابع و مراجع مورخان، منتقدان و پژوهندگان هنر مدرن بوده و توسط نشر نی چاپ شده است. 

  این کتاب در قطع وزیری با جلد گالینگور شامل ۵۱۸ صفحه با ترجمه علی رامین در تیراژ ۲۰۰۰ جلد به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است و هم‌اکنون با تخفیف ویژه ده درصدی به فروش می‌رسد.  

   بحث اصلی کتاب «هنر مدرن» با توصیف و تحلیل جنبش‌های بزرگ قرن بیستم همچون فُوویسم، کوبیسم، فوتوریسم، اکسپرسیونیسم آغاز می‌گردد و با بررسی ژرف‌کاوانه، دیگر مکاتب مختلف هنر قرن بیستم ازجمله سوپره‌ماتیسم، کنستروکتیویسم، دادا و سوررئالیسم، رئالیسم سوسیالیستی، اکسپرسیونیسم انتزاعی، پاپ‌آپ، مینیمال آرت، هنر مفهومی و جز این‌ها دنبال می‌شود. تشریح و تحلیل شرایط تاریخی و اجتماعی شکل‌گیری و تحول هنر مدرن از برجسته‌ترین ویژگی‌های کتاب حاضر است. 

   «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» از ۵ خرداد ۹۴ جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی را با تخفیف ویژه برپا کرده است. هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب، ماهنامه، فصلنامه و فیلم‌های تخصصی عکاسی با ۱۰ تا بیش از ۴۰ درصد تخفیف قیمت در این فروشگاه برای سراسر کشور عرضه می‌شوند.

 امکان خرید حضوری و استفاده از تخفیف‌های درنظر گرفته شده در محل آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» میسر است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۹ خردادماه جاری هر روز (به جز ایام تعطیل) از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به محل آموزشگاه مراجعه کنند.

  تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات عرضه شده به این لینک و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ارسال بسته‌ها به این لینک مراجعه کنند.