نمایشگاه خیریه‌ای از مجموعه عکس‌های امیرعلی رزاقی با عنوان «تخته سیاه» از ۲۱ شهریور در گالری نوران قائمشهر و از ۲۴ شهریور ۹۴ در گالری سوره ساری برگزار خواهد شد.
 
 طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه، تعداد ۲۵ عکس در اندازه ۴۰×۶۰ سانتیمتر از سختی تحصیل دانش‌آموزان روستای اسبو بندپی روایت می‌کند. با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، انجمن خیریه همیاران ساری که پیشتر نیز در برپایی ۳ نمایشگاه خیریه عکاس همکاری داشتند، در تلاش برای برگزاری نمایشگاه خیریه دیگری است که درآمد آن، برای خرید نیازهای دانش‌آموزان و تجهیزات مدرسه هزینه خواهد شد. 
 
کودکان روستای جنگلی اسبوکه در مسیر جاده فیروزجاه و ۶ کیلومتری شهر گلوگاه قرار دارد، هر روز جاده‌ای خاکی را می‌پیمایند تا به مدرسه ابتدایی‌ امام حسن مجتبی (ع) برسند، مدرسه‌ای محروم که تنها شوق فراگیری کودکان روستا راه آن را هموار می‌کند. 

  نمایشگاه خیریه " تخته سیاه" چهارمین نمایشگاه خیریه امیرعلی رزاقی، عکاس خبرگزاری مهر است. وی پیش از این نیز چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در مازندران و تهران برگزار کرده و موفق به کسب جوایزی از مسابقات عکاسی نیز شده است.

گشایش ۲۱ شهریور – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۲۳ شهریور ۹۴ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ دایر است.
قائمشهر، خیابان ساری، یاس ۵۹، انتهای شهدای ۲، نگارخانه نوران

گشایش: ۲۴ شهریور – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۲۸ شهریور ۹۴ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ دایر است.
ساری، میدان امام، بلوار دانشجو، حوزه هنری مازندران، گالری سوره