Kian Forouzesh- mixed media, 1999- From series My Personal Museum



 نمایشگاهی با عنوان «خرده‌ها و تکه‌ها» به انتخاب امیرعلی قاسمی از جمعه ۶ آذر ۹۴ در گالری آران گشایش می‌یابد.



  در این نمایشگاه آثاری از طلیعه کامران، ژان ماطاووسیان و اردشیر محصص در گناری آثاری از عباس بدیهی، یوشا بشیر، امیرعلی محبی‌نژاد، علیرضا ملکیان، آیه رحیمی، بهار وفایی، فرشاد نکومنش، هومن علیزاده، طناز دانشمند، کیان فروزش، مائده جناب، مهتاب علیزاده، نوید سلاجقه، نازنین اهری‌پور، نیما بهره‌مند، رضا بهزادنیا، سیمین یعقوبی، صادق صادقی‌پور، امیر امیری، آیدین صمیمی مفخم، مارتینا کوسسکا، نسترن صفایی و سامان خسروی به نمایش درخواهد آمد.

 

 امیرعلی قاسمی در متن معرفی این نمایشگاه می‌نویسد: «"خرده‌ها – تکه‌ها، پروژه مشترکی از جامعه نیومدیا و گالری آران است که دنیایی تصویری، چندپاره و معلق مابین مدیاهای مختلف را ترسیم می‌‌کند. در پروسه انتخاب این پروژه‌ گروهی تلاش برگردآوری تجربه‌‌هایی داشته‌.ایم که شاخه‌‌های موازی و متقاطع بی‌شماری را درمی‌‌نوردند: از سویی کار بر روی کاغذ و تکه چسبانی با شعر مجسم، منظره با خاطره، و اجرا با صدا درهم می‌آمیزند. بریده‌های ویدیوها در تلفیق با خرده‌ها و تکه‌های پیدا شده و مجسمه که با «حاضرآماده‌‌هایی» یافته شده از کوچه و خیابان ترکیب می‌‌شوند.

 

 نمایشگاه خود کلاژی است از نسل‌ها و سلایقشان که از لایه‌های مختلف شکل می‌گیرد: آثاری که تازه از تنور درآمده‌اند و پروژه‌هایی که از یادها رفته‌اند. خرده‌ها و تکه‌ها با پرفورمانس و نشست‌هایی درباره‌ هنر صوتی، هنر در حیطه عمومی، و تصویر متحرک تکمیل می‌‌شود و یا به عبارت بهتر پایان باز خود را رقم می‌‌زند.»



افتتاحیه: جمعه ۶ آذر – ساعت ۱۶

نمایشگاه تا ۲۶ آذر ۹۴ هر روز (به جز جمعه‌های غیرافتتاحیه) از ساعت ۱۱ تا ۱۹ دایر است.

تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه‌ دی، پلاک ۱۲، گالری آران