دومین مجموعه عکس‌های مهدی معصومی گرجی، عکاس و مدرس عکاسی مازندرانی، بعد از انتشار کتاب مثل مه، به صورت مشترک همراه با سینا دلشادی، دکترای مدیریت استراتژیک و عکاس، با عنوان «اینجا شهیدآباد است» در ۷۶ صفحه بر روی کاغذ گلاسه و در قطع خشتی منتشر شد.

   این کتاب شامل ۴۲ قطعه عکس از آثار مهدی معصومی‌گرجی و ۲۰ قطعه عکس از آثار سینا دلشادی با موضوع مردم‌نگاری و قوم‌نگاری است که به زندگی، امید، نشاط مردمان روستای شهیدآباد، جغرافیا و خانواده‌های شهدا پرداخته است. روستای شهیدآباد (تروجن) از توابع بخش مرکزی شهرستان بهشهر است که این روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ خانوار و ۴۳۵۷ نفر، دارای تعداد ۵۲ شهید، ۸ نفر آزاده و ۱۸۷ نفر جانباز به نسبت جمعیت و تعداد شهدا دارای رتبه دوم کشوری است.

   عکاسان این مجموعه در مقدمه‌ی این کتاب نوشته‌اند: «می‌دانیم دو دستگاه دوربین، کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند بزرگی و عظمت پدران و مادران شهید آباد را در کادر خود، حتی برای لحظه‌ای محصور کنند، اما ثبت پرتره‌هایی که پاره‌های خورشید و ماه را در دامان پرمهرشان پروراندند کوچک‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد تا هیچ‌گاه تاریخ فراموش نکند که اینجا شهید آباد است.»

   علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب که از سوی انتشارات «سوره مهر» منتشر‌ شده‌ است، به حوزه هنری مازندران مراجعه و یا با شماره تماس ۰۹۱۱۱۵۴۳۰۹۵ تماس بگیرند.