دومین نمایشگاه دوسالانه هنر معاصر با عنوان «صلح روی کاغذ»، از روز جمعه یکم مرداد ماه ۹۵ در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود. 

    «صلح روی کاغذ» استعاره‌ای از تلاش بشر در ترسیم تاریخ تمدن، به منظور همگرایی بیشتر به آرامش و امنیت، درهمه آن معاهده‌ها، عهدنامه‌ها و توافقات است. کیوریتوری این مجموعه را مجید عباسی برعهده داشته و هامد جابر‌ها، طراح گرافیک این نمایشگاه است.

​   این دوسالانه که با حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، موزه هنرهای معاصر تهران، موزه هنرهای معاصر آبادان، گالری جمعه، گالری طراحان آزاد استودیو «هـ» برگزار می‌شود، گردهمایی آثار ۱۳۰ هنرمند است که از میان آن‌ها می‌توان به پری‌یوش گنجی، کوروش شیشه‌گران، فریدون آو، فرح اصولی، پانته‌آ رحمانی، مهرداد محبعلی، شادی نویانی، سهیلا سخنوری، میترا تبریزیان، هومن مرتضوی، شادی قدیریان، فریدون امیدی، نرگس هاشمی، رامتین زاد، فرهاد گاوزن، اردشیر محصص، حسین زنده رودی، فریده لاشایی و قاسم حاجی‌زاده اشاره کرد.  

   در این نمایشگاه ۶۰ اثر در بخش نقاشی، ۵۰ اثر در بخش عکس، ۲۰ اثر در بخش طراحی و ۱۰ اثر در بخش چیدمان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. همچنین بیش از ده اثر ویدئو آرت در طول مدت برگزاری این نمایشگاه اکران می‌شود و بیش از پانزده گالری و نهاد فرهنگی و هنری داخلی و خارجی در آن مشارکت کرده‌اند. 

   گفتنی است این نمایشگاه تا روز یکشنبه ۱۰ مرداد ۹۵ در فرهنگسرای نیاوران به نشانی تهران، خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.