نمایشگاه انفرادی عکس‌های فرزاد امامی با عنوان «بَر‌کنده» از روز جمعه ۹ مهرماه ۹۵ در گالری هفت‌ثمر گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه بیش از ۳۵ عکس در ابعاد ۵۰×۷۵ و ۴۰×۶۰ به نمایش گذاشته می‌شوند که برخی از آن‌ها نگاتیو بوده‌اند.در بیانیه‌ی این نمایشگاه به قلم «فرزاد امامی» می‌خوانیم:

   «بَر‌کنده برابرِ پارسی واژه‌ی عربی انتزاعی و آبستره‌ی فرانسه و ابسترکت انگلیسی است. در عکاسی بَر‌کنده بخشی از ویژگی‌های جهان بیرونی «بَر‌کنده» می‌شود. این بخش چیزی نیست که چشم همگان به آن خو کرده‌است و پیش‌تر دیده باشند.

   نگرش آدمی به جهان، هم‌نهشت با شیوه‌ی اندیشیدن اوست. اگر با عکس‌های بَر‌کنده بتوان نگرش آدمی را دگرگون کرد، باید بتوان شیوه‌ی اندیشیدن او را باز ساخت.»

   فرزاد امامی متولد ۱۳۴۸، تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی عکس برگزار کرده و در بیش از ده نمایشگاه گروهی حضور داشته‌است. وی عضو انجمن عکاسان ایران، انجمن هنر عکاسی کانادا (به مدت ۵ سال)، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و اهل قلم است. همچنین کسب دیپلم افتخار از انجمن عکاسان کانادا (۱۳۸۹)، برنده‌ی مدال برنز از مسابقه‌های سالانه ونکوور کانادا (۱۳۸۷)، برگزیده‌ی نخستین جشنواره عکس محیط زیست (۱۳۹۱) و هشتمین جشن تصویر سال از دیگر فعالیت‌های هنری فرزاد امامی است که در کارنامه‌ی هنری او به چشم می‌خورد.

گشایش: جمعه ۹ مهر – ساعت ۱۶
بازدید از این نمایشگاه تا روز پنج‌شنبه ۱۵ مهرماه ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.
گالری هفت‌ثمر: تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، پلاک ۸