آیین رونمایی از کتاب عکس‌های سعید محمودی ازناوه با عنوان «اربعین» همراه با گشایش نمایشگاه برترین عکس‌های این مجموعه با همکاری انتشاراتی‌های «نگار» و «امام رئوف» روز جمعه ۷ آبان‌ماه ۹۵، ساعت ۱۸:۳۰ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

   در نمایشگاه عکس «اربعین»، ۳۰ عکس در ابعاد ۱۰۰×۷۰ سانتیمتر از عکس‌های کتابی با همین عنوان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. همچنین آیین رونمایی از کتاب «اربعین»، با حضور پژوهشگران، هنرمندان و مدیران فرهنگی از جمله رئیس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دکتر احمد مسجد جامعی و دکتر معصومه آباد (عضو شورای اسلامی شهر تهران)، حجت الاسلام سیدمحمود دعایی (مدیرمسوول روزنامه اطلاعات)، دکتر علیرضا برازش (مدیر شبکه چهارم سیما)، دکتر سیدحمید خویی و مهندس حسن بیادی برگزار می‌شود.

   پیشگفتار این کتاب به قلم دکتر سید‌حسین نصر و نگارش متن این کتاب، نوشته سیدمحمد سادات اخوی بوده و مجموعه عکس‌های این کتاب، حاصل سه سال سفر پی در پی «سعید محمودی» از ناوه و عکاسی وی از مسیرهای مختلف راهپیمایی زائران حرم مطهر امام حسین (ع) است که با ١۶٠ عکس در قطع رحلی ۲۴×۳۶ سانتیمتر با تعداد ٢٠۴ برگ در شمارگان ٢٠٠٠ جلد از سوی ناشران «نگار» و «امام رئوف» به چاپ رسیده است.

   شایان ذکر است بازدید از نمایشگاه عکس «اربعین» تا روز شنبه ۲۹ آبان‌ماه ۹۵ از ساعت ۹ تا ۱۷:۴۵ و روزهای جمعه از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۴۵ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به‌نشانی تهران، خیابان ولیعصر، امتداد اتوبان نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ ادامه دارد.