ششمین دورهٔ حراج تهران ویژهٔ فروش آثار هنر معاصر ایران عصر جمعه ۳ دی ۹۵ به میزبانی هتل اسپیناس پالاس در تهران برگزار شد.
 
   در این حراج که با الگوبرداری مشابه از روی حراج‌های موسسهٔ کریستیز برگزار می‌شود ۱۲۰ اثر از ۱۱۲ هنرمند معاصر ایرانی برای فروش عرضه شد که نهایتا ۱۱۸ اثر به ارزش ۱۲ میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان به فروش رسید.

   در میان آثار به فروش رفتهٔ ششمین حراج هنری تهران ۱۲ عکس هم به چشم می‌خورد که نهایتا از رقم فروش کلی حراج، مبلغ ۵۰۴ میلیون تومان سهم این عکس‌ها شد.
 
   عکسی بدون عنوان از مجموعه «سفیدبرفی» زنده‌یاد عباس کیارستمی به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان، اثری با عنوان «تصویری از خیال» از مجموعه «آیینه‌ها»ی زنده‌یاد بهمن جلالی به قیمت ۶۰ میلیون تومان و عکسی از رضا کیانیان به قیمت ۵۵ میلیون تومان سه عکس گرانقیمت ششمین حراج هنری تهران لقب گرفتند.
 
  همچنین آثاری از سعید صادقی به مبلغ ۳۴ میلیون تومان، سه عکس از شادی قدیریان، سروش میلانی‌زاده و سمیرا علیخان‌زاده هر یک به مبلغ ۳۲ میلیون تومان، عکسی از مجید کورنگ بهشتی به ارزش ۱۶ میلیون تومان، دو عکس از محمد فرنود و بابک کاظمی هر یک به قیمت ۱۳ میلیون تومان، عکسی از جلال سپهر به ارزش ۱۱ میلیون تومان و اثری از پیمان هوشمندزاده به قیمت ۶ میلیون تومان دیگر عکس‌ها یا آثار عکس‌بنیاد فروخته شده در این حراجی بودند. در این شب عکسی از محسن راستانی با برآورد قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان هم عرضه شد که به فروش نرفت. 
 
   گرانترین اثر این دوره به فرهاد مشیری، هنرمند ۵۳ ساله، تعلق گرفت؛ اثری از او با نام «شماره‌های سیاه روی سفید»، محصول سال ۱۳۸۱، ۸۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین مجسمه معروف «نی‌لبک زن»، محصول سال ۱۳۵۰، از زنده‌یاد بهمن محصص ۶۰۰ میلیون تومان و نقاشی «شکار سبز در سبز» اثر رضا درخشانی، هنرمند ۶۴ ساله، به همراه اثری از مجموعه کوزه‌های فرهاد مشیری با عنوان «بخواب گل شکستنی» هر یک ۵۰۰ میلیون تومان چکش خوردند و عنوان دومین و سومین آثار گرانقیمت این شب را از آن خود کردند.
 
   شایان ذکر است که این حراج به آثار هنر معاصر و گرایش‌های پست‌مدرن اختصاص داشت و کارهای مدرنیستی همانند آثار سهراب سپهری، حسین کاظمی، محسن وزیری مقدم، ابوالقاسم سعیدی، محمد احصایی و پرویز تناولی در آن ارائه نشده بود.