نخستین شماره از فصلنامه گردشگری «هفت جاده» با رویکری زیبا‌شناسانه به منظور ایجاد پلی ارتباطی بین عکاسی هنری و سفر با تصاویری بدیع از بهترین عکاسان این حوزه با مدیریت هنری سیوا شهباز، مدیر مسئولی آرشین بختیاری و سردبیری پریسا رقمی منتشر شد. 

   علاقه‌مندان می‌توانند نخستین شماره از این فصلنامه را که در ۲۵۰ صفحه گلاسه و با قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده‌است، هم‌اکنون از «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» خریداری کرده و در سراسر کشور تحویل بگیرند. 

   این فصلنامه با ایجاد فضایی متفاوت و نگاهی پرونده‌ای، ایران را از دریچه دوربین عکاسان به گونه‌ای دیگر به مخاطبان و علاقمندان نشان داده است. شماره اول با عنوان ویژه نامه ایران-روسیه جهت ایجاد انگیزه برای سفر به دو کشور و ترغیب تور اپراتورهای روسیه برای بستن پکیج‌های گردشگری و مسافرتی از ایران به معرفی استان‌های کرمان، فارس، یزد، چابهار، قشم و کیش از دریچه دوربین عکاسان حرفه‌ای پرداخته است و با تصاویری زیبا ایران را به دو زبان انگلیسی و روسی برای گردشگران ایرانی و روسی معرفی کرده است. 

   در این شماره از فصلنامه عکس‌هایی از الناز امینی، یاسر فتاحی، احمد آق، حمید صادقی، سهیل زندآذر، سیامک سلطان‌پناه، سبا نعمتی، نیوشا رضایی، مجید فیروزی، میثم دادخواه، انوش علی‌اصغری، داریوش محمدخانی، صادق سوری، حبیب بیگدلو، احمدرضا نیک‌آذر، مجید حجتی، پریسا فهمی، حسین تهوری، آزاده بشارتی، آریز قادری، هادی پناهی اصل، محمد نظری، مریم وحدتی، مصطفی خمسه و سارا آقاسی به چاپ رسیده‌ است.

   شایان ذکر است این فصلنامه آماده توزیع در کشورهایی چون ایران، روسیه، کرواسی، اسلوانی، آلبانی، اروپای شرقی و شمالی و کشورهای مشترک‌المنافع است.