در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان، کارگاه «عکاسی صحنه آرایی شده» با حضور شادی قدیریان روز پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ۹۵ برگزار می‌شود. 

   شادی قدیریان از شناخته شده‌ترین عکاسان ایرانی، فارغ‌التحصیل کار‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۷ و در حال حاضر در تهران به فعالیت مشغول است. قدیریان اولین نمایشگاه خود را در سال ۱۳۷۷ در گالری گلستان برگزار کرد. معروف‌ترین مجموعه عکس قدیریان، مجموعه «زنان قاجار» است که این زنان را با ابزار مدرن به تصویر می‌کشد. این مجموعه شهرتی جهانی را به همراه داشت و حتی امبرتو اکو، نشانه‌شناس معروف ایتالیایی این مجموعه را ستوده است. 

   از دیگر مجموعه‌های قدیریان می‌توان به مجموعه «هیچ، هیچ» و «مربع سپید» که دارای ۳۱ عکس رنگی که در گالری «راه ابریشم» به نمایش گذاشته شدند اشاره کرد. همچنین قدیریان مدیریت وب‌سایت فانوس فتو که به‌صورت تخصصی به عکاسی ایران می‌پردازد را نیز به عهده دارد. او تاکنون در نمایشگاه‌های فراوانی در ایران، انگلیس، فرانسه، آمریکا، اتریش، دوبی، سوئد، هلند، بولیوی، دانمارک، استرالیا، لهستان، مکزیک، اسپانیا، آلمان، ترکیه، روسیه، بنگلادش، یونان، کانادا و ایرلند شرکت کرده است. 

   علاقه‌مندان برای هماهنگی و ثبت نام در این نشست که روز پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در نگارستان امام خمینی به نشانی اصفهان، میدان فیض برگزار می‌شود، می‌توانند با شماره تماس ۰۹۳۰۷۳۸۳۸۳۹ در ارتباط باشند.