نمایشگاه عکس‌های مهرداد فتحی با عنوان «پایان باز» از روز شنبه ۷ اسفند ماه ۹۵، ساعت ۱۶ در گالری فرهنگسرای امام خمینی زنجان گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه ۱۵ عکس با ابعاد ۷۰×۵۰ سانتی‌متر در قالب یک مجموعه عکس به نمایش گذاشته می‌شود. مهرداد فتحی در بخشی از بیانیه‌ی این نمایشگاه می‌نویسد:

   «عکس از مرگ دیگر مرگ نیست، ادامه حیات سوژه است. سوژه‌ای بی‌اراده و بی‌اختیار که قصه زیست‌اش را بی‌هیچ دخالت پنهانی به تخیل ما می‌سپارد و حال پرتره‌هایی ناقص از مردگان مانند یک قصه ناقص و اخته است و ما را به تخیل و گمان بیش تر وا می‌دارد و تحریکمان می‌کند تا از کیستی و چیستی سوژه‌ها بیش‌تر بدانیم.»

   مهرداد فتحی متولد سال ۱۳۷۳ در زنجان و دارای مدرک مهندسی معماری است. این هنرمند فعالیت خود در زمینه عکاسی را از سال ۹۰ با اخذ مدرک عکاسی از انجمن سینمای جوان زنجان شروع کرده و تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی حضور داشته است.

   علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۵ همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ به گالری فرهنگسرای امام خمینی به‌نشانی زنجان، خیابان شیخ فضل‌ ا.. نوری، جنب دارالقران مراجعه کنند.