نشست تخصصی عکاسی با عنوان «نمود تن در عکاسی» روز چهارشنبه ۴ اسفندماه ۹۵ با حضور صیاد نبوی توسط کانون عکس اصفهان برگزار می‌شود.

​   در این نشست تلاش خواهد شد با بررسی نقش تن در عکاسی، مروری بر خودنگاره‌های عکاسی کرده و نقش تن در آثار هنرمندان و عکاسان معاصر را از دو منظر بررسی کند: هم به‌عنوان بستری مناسب که هویت به‌خوبی خود را در آن آشکار می‌کند و همچنین به‌صورت خودِ بدن، آن‌گونه که است. 

   در توضیحات این نشست آمده است: «در طول تاریخ عکاسی، «بدن» همواره به دو صورت «فرمی» و «محتوایی» در آثار عکاسان موردتوجه قرارگرفته است. بدن حامل نشانه‌های تصویری بی‌شماری است که به‌واسطه‌ی مسائلی نظیر سن، جنسیت، نژاد و … به هویت مرتبط می‌شود و آثار هنرمندان معاصر اغلب بازتابی بر گرایش‌های موجود در فرهنگ نسبت به «بدن» است.

   بنابراین آنچه که بررسی «بدن» در عکاسی را ضروری می‌سازد همپوشانی «بدن» با مسائلی نظیر «هویت» است که به‌طور ویژه در سه دهه‌ی اخیر اتفاق افتاده است.»

   علاقه مندان برای شرکت در این نشست که روز چهارشنبه ۴ اسفندماه، ساعت ۱۵ تا ۱۹ در نگارستان امام خمینی به نشانی اصفهان، میدان فیض برگزار می‌شود، برای ثبت‌نام عدد ۱ را از طریق پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۳۵۴۶۷۶۴۶ ارسال کنند. گفتنی است برای حضور در این نشست، ثبت‌نام الزامی است.