گالری جرجانی از روز جمعه اول اردیبهشت‌ماه ۹۶، ساعت ۱۶:۳۰ میزبان نمایشگاه عکس‌های کامران غربی با عنوان «پارازیت» خواهد بود.

   این هنرمند در معرفی نمایشگاه خود می‌نویسد: «مجموعه پارازیت نگاهی است به هویت فردی آدم‌ها، پارازیت نمادی است از هر آن چیزی که مانع شود هویت اصلی و واقعیت من دیده نشود و تصویری غیر واضح از من به نمایش بگذارد و هویت فردی من را مخدوش کند، زیرا شاید هویت واقعی من چیزی نیست که مورد پذیرش باشد، در اینجا فرد معنای خود را از دست می‌دهد. اندیشه‌های حاکم بر دنیای کنونی انسان را با خطر مخدوش ساختن هویت فردی‌اش مواجه ساخته است.

   {به تو یاد خواهند داد که هر وقت تنها شدی از ترس فریاد بکشی، یاد خواهند داد که مثل بدبخت‌ها به دیوار بچسبی، یاد خواهند داد که به پای رفقایت بیافتی و کمی گرمای بشری گدایی کنی. یادت خواهند داد که بخواهی دوستت بدارند، بخواهی قبولت داشته باشند، بخواهی شریکت باشند. همه چیز را در سرت به هم می‌ریزند، برا ی اینکه مشمئز شوی، مخصوصاً برا ی اینکه از امیال شخصی‌ات بترسی، برای اینکه از چیزهای مورد علاقه‌ات استفراغت بگیرد …} (میرا نوشته کریستوفر فرانک)

   موضوع می‌تواند تو باشی، من باشم و یا هر انسان دیگر در هر مکانی از این جهان پهناور… در این مجموعه نگاه من به زن است، شاید درجایی دیگر موضوع چیز دیگری باشد، تو باشی و یا یک اتفاق باشد.»

   علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۶ (به جز روزهای شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به گالری جرجانی به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، کوچه خیام، پلاک ۴، زنگ اول مراجعه کنند.