آیین اختتامیه مسابقه عکاسی «هویت در معماری» به مناسبت هفته معمار و به همت مرکز معماری حوزه هنری، روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۹۶ با معرفی نفرات برگزیده و حائز تقدیر در سالن سوره مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد.

    سخنران اصلی این مراسم، فرهاد احمدی؛ عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و ارائه‌دهنده دوره معماری سبز در دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی، فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و داور مسابقاتی از جمله: کتابخانه ملّی ، مرکز کتب خطی در پاکستان و ساختمان‌های مرکزی وزارت نفت است. کسب مقام اول در نخستین جشنواره شیخ بهایی، حائز تقدیر در دوسالانه‌های جهانی معماری «روروز» نروژ و «گلف» امارات و گردهمایی یونسکو در پکن، چاپ آثار و مقالات در مجلات داخلی و بین‌المللی، سخنرانی در مجامع آموزشی داخلی و خارجی، سردبیری مجله فرهنگ و معماری و … در کارنامه هنری وی دیده می‌شود.

   گفتنی است حضور در این مراسم برای عموم آزاد است. همچنین مراسم رونمایی از نمایشگاه ۶۰ اثر منتخب همزمان با اختتامیه در روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۹۶ در گالری «ابوالفضل عالی» به‌نشانی تهران، خیابان سمیه ،نرسیده به پل حافظ ،حوزه هنری برگزار خواهد شد.

   علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه  از پنجشنبه ۷ اردیبهشت  تا  ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری به این گالری مراجعه کنند.