از روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۹۶، نمایشگاه تازه‌ای از محمدرضا میرزایی با عنوان «اگر که نگفت دوستت دارد» در گالری واکس پاپیولی در شهر فیلادلفیا در آمریکا گشایش می‌یابد

   این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۵ خرداد به طول خواهد انجامید، دربرگیرنده یک ویدیوی بلند است که میرزایی در آن با استفاده از عکس، صدا و نریشن به نوعی سعی در ترکیب ادبیات و عکاسی دارد.

   گفتنی است که میرزایی پیشتر و در تجربه‌های مختلفی همچون کتاب «چیزی که ندارم» که در سال ۲۰۱۳ توسط انتشارات ادیتزیونی دل برادیپو در ایتالیا به چاپ رسید، دست به تجربه‌های مشابهی زده بود.

   محمدرضا میرزایی متولد ۱۳۶۴ و دانش‌آموخته هنرهای زیبا از دانشگاه پنسیلوانیا در آمریکا است. آثار او در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در تهران، لندن، دوبی، پاریس، مسکو، ‌استانبول، دوبی، ونیز، فیلادلفیا، واشنگتن، وین و لس آنجلس به نمایش در‌آمده‌اند. میرزایی برنده‌ی جوایز مختلفی از جمله لوگولند ۲۰۱۳ شده و دو کتاب از او با عناوین «چیزی که ندارم» توسط انتشارات ادیتزیونی دل برادیپو در ایتالیا و «اینک خورشید می‌دمد» توسط انتشارات دانشگاه پنسیلوانیا در آمریکا به چاپ رسیده است. 

   نمایشگاه قبلی او نیز دی‌ماه سال ۹۵ با عنوان «دوباره یکبار دیگر» در گالری اُ در تهران برگزار شد. همچنین میرزایی همکاری نزدیکی با آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای دارد و در تابستان امسال در این آموزشگاه به تدریس دوره «کارگاه آزاد عکاسی» خواهد پرداخت.