عکس: مجید پناهی جو


   اگر عکاس حرفه‌ای هستید و این هنر را به‌خوبی می‌شناسید و برآن مسلط شده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که کارگاه ۵ جلسه‌ای «عکاسی ۳۶۰ درجه» را در آمورشگاه عکاسی حرفه‌ای از دست ندهید.

   مجید پناهی‌جو، که خود از سال ۱۳۸۹ تصاویر زیبای ۳۶۰درجه ثبت کرده است این کارگاه را برگزار می‌کند، هر جلسه شما را با ابزارها و دانشی که امکان عکاسی فوق‌العاده ۳۶۰ درجه را می‌دهد آشنا می‌کند. جذابیت این تصاویر آنقدر جذاب بوده که تا امروز پناهی‌جو بیش از ۳۰۰۰ عکس در «گوگل ارت» و «سیتیز ۳۶۰» منتشر کرده است.

او متولد ۱۳۴۸، با تحصیلات آکادمیک در رشته فیزیک کاربردی، عکاسی را از سال ۱۳۶۹ با انجمن سینمای جوان آغاز کرده و سپس در مقطع بالاتر عکاسی را در کالج کینگستون لندن (Kingston College) به‌پایان رساند. دوره تخصصی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را زیر نظر استاد «مسعود معصومی» گذراند، و با تشویق‌های وی در سال ۱۳۷۷ با راه‌اندازی استودیوی عکاسی صنعتی مشغول به فعالیت حرفه‌ای عکاسی شد.

   پناهی‌جو با صدها شرکت داخلی و خارجی همکاری حرفه‌ای داشته و در چندین نمایشگاه عکاسی شرکت کرده و آثارش در بولتن، نشریات، کتب و سایت‌های بسیار منتشرشده است که فهرست کامل آنها در سایت شخصی‌اش در دسترس است.

   این کارگاه روزهای پنجشنبه از  ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۶ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به مدت ۵ جلسه برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

   البته شما برای اینکه به‌خوبی این کارگاه را تجربه کنید باید پیش از حضور در دوره دوربین دیجیتال DSLR، سه پایه، هد عکاسی پاناراما، لنز فیش آی ۸ میلی‌متری یا حداقل واید ۱۰ میلی‌متری و لپ‌تاپ با نرم‌افزارهای Kolor Autopano Giga 4.2 – Pano2VR5 – photoshop – lightroom را داشته باشید.