فیلم کمدی «سفرهای سالیوان» به کارگردانی پرستون استروجس، روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۶ ساعت ۱۷ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

   این فیلم محصول سال ۱۹۴۱ آمریکا، به عنوان چهارمین فیلم از بخش «چشم انداز کمدی رمانتیک» به کوشش امیر پوریا، به مدت ۹۱ دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید.

   رویکرد کمیک «سفرهای سالیوان» و این که آشکارا یک «هجویه» است، به لحن و بیان مدرن‌تری می‌انجامد و میزان غافلگیری بیننده از این که چنین تجربه‌ای در آغاز دهه‌ی چهل سده‌ی بیستم روی داده، به اوج می‌رسد.

   آن هم به ویژه از این حیث که بدون قرار گرفتن تمام و کمال فیلم در دل تاریخ کمدی رمانتیک، دل مشغولی شخصیت اصلی آن که یک کارگردان سینماست، با مسیر شکل‌گیری رابطه‌ای عاطفی همسو می‌شود. این همنشینی عشق و آن رویکرد هجوآمیز، به روشنی «سفرهای سالیوان» را به لحاظ روانشناختی، فیلم پیچیده‌تری جلوه می‌دهد.

   یادآوری می شود علاقه مندان جهت استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم می توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، ساعت ۱۷ به موزه هنرهای معاصر تهران، واقع در خیابان کارگرشمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.