akkasee.jpg

در پی درج مطلب سایت عکاسی بودن یا نبودن سیل تماس ها، کامنت ها وایمیل های شما گرامیان به سوی سایت سرازیر شد و همه دوستان را نگران نمود. با سپاس و تشکر از توجه، اهمیت و عکس العمل نسبت به آن مطلب ذکر چند توضیح ضروری است

• عنوان سایت عکاسی بودن یا نبودن عزیزان خواننده را نگران از ادامه فعالیت سایت نموده بود که باید عرض کنیم این عنوان به اهمیت وجود سایت درمیان مخاطبان برمی گشت و نه به ادامه فعالیت سایت.

• در خصوص ادامه فعالیت سایت عکاسی باید بگویم که روند فعالیت سایت در روزها و ماه های آتی نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با برنامه ریزی صورت گرفته ضمن ایجاد تغییرات عمده و مهم جهت دستیابی هر چه بهتر و سریعتر به مطالب به روز شده سایت بخشهای فعال جدیدی هم به سایت اضافه خواهد شد .

•مطلب سایت عکاسی بودن یا نبودن به ساختار و روابط اجتماعی حاکم بر جامعه عکاسی ایران خورده می گرفت و نه چیز دیگر .

•شاید صریح ترین پیام برای سایت را دوست و همراه عزیز حسن سربخشیان نوشته است.
حسن سر بخشیان در یادداشت خود از کلمات انتظار داشتن – گلایه کردن و خسته شدن استفاده کرده بود که بعضا” از محتوای دیگر یادداشت ها هم چنین استنباط می شد.
ازاینکه این مطلب چنین تصوری را ایجاد کرده که ما از ادامه فعالیت سایت خسته شدیم و از عدم همکاری گلایه می کنیم و انتظاری از مخاطبان خود داریم از همه عزیزانمعذرت می خواهیم که چنین نبوده است.