ایسنا – ۷۰ قطعه عکس ۴۵×۳۰ که حاصل سه سال کار سپهوند با موضوع اعتیاد است، توسط مرکز آموزش و فرهنگ پیشگیری از اعتیاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاهی با عنوان منگ در مرکز شهر هرات به نمایش گذاشته می‌شود.
همزمان با نمایشگاه یادشده پنجم تیرماه نمایشگاه چرخشی یک‌ماهه “منگ” با ۱۷ قطعه عکس ۲×۱ متر که بر روی صفحه‌ای از آلومینیم چاپ شده، در هفت ایستگاه تهران و کرج آغاز می‌شود. این نمایشگاه در هر ایستگاه چهار روز می‌ماند و به ایستگاه بعدی منتقل می‌شود.
سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از انتشار یک میلیون بروشور درباره اعتیاد خبر داد و گفت: مضمون انتخاب شده در متن این بروشورها ادبی و تاثیرگذار است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. متروی تهران روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار مسافر رفت و برگشتی دارد که در مدت برپایی نمایشگاه حدود پنج میلیون نفر چشمانشان به عکس‌های اعتیاد می‌افتد.
نمایشگاه منگ در متروی تهران با همت سازمان مردمی جمعیت مبارزه با اعتیاد، دفتر آموزش و فرهنگ پیشگیری از اعتیاد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیز دفتر کنترل مواد مخدر و جرائم آن وابسته به سازمان ملل متحد UNODC در تهران برگزار می‌شود.