به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان – نخستین انتخابات انجمن عکاسان اهواز که پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۸۵ در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور احمد نیک‌پی نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مرتضی سیاتیری نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز برگزار شد. در این جلسه که با حضور ۳۷ عکاس اهوازی برگزار شد غلامرضا مسعودی، علیرضا مردانی، شاهرح حیدری و حسین جلودار به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان اهواز انتخاب شدند.
در این رای‌گیری امین نظری و علی سلطانی‌تهرانی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره و جابر احمدی و علی سراج همدانی به عنوان بازرس و بازرس علی‌بدل این انجمن انتخاب شدند. غلامرضا مسعودی در این باره به خبرنگار ایسنای خوزستان گفت: « اهداف اصلی انجمن عکاسان اهواز آموزش عکاسان، تولید و فروش آثار و حمایت از پروژه‌های عکاسان اهوازی است.»
وی ادامه داد: « اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حمایت‌هایی را از انجمن خواهد داشت و سعی داریم برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها را نیز به حمایت از انجمن ترغیب کنیم. همچنین مبالغی از حق عضویت اعضا کسب خواهد شد.»
مسعودی عنوان کرد: « از امروز فعالیت‌های رسمی انجمن آغاز شده است و اکنون به دنبال محلی مناسب برای انجمن عکاسان اهواز هستیم. جلسات هفتگی انجمن نیز هر پنجشنبه برگزار می‌شود که محل برگزاری جلسات اواسط هر هفته اعلام می‌شود.»
عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان اهواز یادآور شد: « شرایط عضوگیری انجمن عکاسان اهواز به زودی اعلام می‌شود و اگر شخصی شرایط لازم را نداشت، باید در کلاسهای انجمن شرکت کند تا بتواند عضو انجمن عکاسان اهواز شود.»