image001.jpg

 


کانن خاورمیانه، همایش نمایندگیهای کانن در این منطقه را بنام کانن کنسرتو در دوبی برگزار کرد.
این همایش دو روزه همراه با نمایشگاه آخرین محصولات کانن در منطقه مدینه آرینا دوبی برگزار گردید و آخرین نوآوری‌های کانن را در زمینه‌های مختلف از تجهیزات حرفه‌ای اداری گرفته تا تجهیزات مصرفی و خانگی به نمایش گذاشت. این همایش بخشی از خط مشی جدید در کانن است که نقش این شرکت را در این منطقه پررنگ‌تر سازد و جایگاه تجاری کانن را در خاور میانه گسترش دهد.

 

 

image002.jpg

image003.jpg

 

در کنسرتو کانن بیش از ۳۰۰۰ نفر از نمایندگی‌های کانن در منطقه از نمایشگاه بازدید کردند و با تجهیزات جدید کانن در زمینه‌های مختلف ماشین‌های اداری، دستگاه‌های چاپ عکس، دستگاه‌های اداری و حرفه‌ای چاپ و انتشار، اسکنر و دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری و سایر تولیدات این شرکت آشنا شدند.

image004.jpg

برتیل ویدمارک مدیر عامل کانن خاور میانه با اشاره به ابتکارات اخیر کانن در منطقه، از جمله تشکیل کانن امارات و تاسیس مرکز تامین منطقه‌ای در دوبی گفت:" اقتصاد در حال رشد این منطقه و پیشرفت های مهیج در تکنولوژی تصویر سازی به شدت ساختار بازار ما را تغییر داده است. هماهنگ با این تغییرات، کانن خاورمیانه در حال برنامه‌ریزی جامعی برای افزایش رشد در این منطقه است. ما برنامه‌هایی داریم که راندمان شبکه‌های فروشمان را افزایش دهیم و سیستم های اطلاعاتی و شبکه‌های توزیع‌مان را به روز کنیم."

 

image005.jpg

 

ویدمارک اضافه کرد:"کنسرتو کانن در واقع چیزی بیش از یک همایش در مورد تکنولوژی‌های جدید بود، بلکه نمایشی از روش‌های جدید برای هدایت کار و کسب بود. در کنسرتو کانن، شرکای ما و مشتریان با روشهایی مبتکرانه برای انجام هماهنگ و کارآمد تمام جنبه‌های کسب و کارشان آشنا شدند. هدف نهایی ما بهبود ارتباط کانن با تمام شرکای تجاری‌امان است."

image006.jpg

دراین رویداد جدیدترین و بهترین ابزار تصویر سازی تجاری نمایش داده شد. ابزارهای رنگی چند کاره برای دفاتر اداری، پرینترهای قطع بزرگ برای استودیو‌ها، ماشین‌های چاپ حجم بالا برای مراکز چاپ شرکتی. دستگا‌ه‌هایی نظیر imagePRESS C7000VP و imagePRESS C1 در نمایشگاه عرضه شد که نمایانگر توجه کانن به ایفای نقشی موثر در زمینه چاپ حرفه‌ای و ارائه راه حل‌های دیجیتال پیشرو به بازار بود.
در تصویر سازی غیر حرفه‌ای نیز ارائه محصولات جدید هیجان انگیز بود: از ارائه نسل های جدید دوربین‌های سری پاورشات و ایکسوس گرفته تا ارائه مدل‌های جذاب چاپگرهای خانگی و قابل حمل SELPHY و PIXMA که تعریف جدیدی برای بازار چاپ خانگی ارائه کرده‌اند یا عرضه دوربین‌های پیشرو سیستم EOS.
در طی این رویداد یک سری سمینارهای تجاری که چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو در بخش‌های مختلف تجاری را بررسی می‌کرد نیز برگزار می شد.

برنامه‌های کانن کنسرتو

 

image007.jpg

 

سخنران مهمان برنامه آقای "ریز خان" مدیر کانال انگلیسی شبکه جهانی الجزیره بود. ریزخان در انگلستان تحصیل کرده است و با کار در شبکه CNN به شهرت رسید. ریز خان یک روزنامه نگار و مجری چیره دست است.
در برنامه‌های کنسرتو یک سری سمینار تجاری پیش بینی شده بود که با هدف ٱشنایی دادن نمایندگان کانن در زمینه‌ها یمختلف فعالیت این شرکت برنامه‌ریزی شده بود. لیست سمینارهای ارائه شده به شرح زیر است.

۱- سمینار اسکنرهای حرفه‌ای مدارک و بایگانی مدارک.
سخنرانان:
آقای ناصر شعشع از IDC خاور میانه و آفریقا
آقای سین سوماتسو مدیر بازاریابی روش‌های تجاری جدید از کانن اروپا
آقای مارک ساموت مدیر فنٱوری اطلاعات DHL خاورمیانه

۲- StreamLine: روش‌های کارآمدی دفاتر کار
سخنرانان:
آقای ناصر شعشع از IDC خاور میانه و آفریقا
آقای سوند اندرسون از Team Learning دانمارک

۳- پرینت حرفه‌ای کانن: " دیجیتال را متفاوت ببینید"
سخنرانان:
آقای جورج نوبار سیمونیان از خانه چاپ Nubar قاهره
آقای مصطفی فودا از بخش تجاری بازارهای مشترک کانن

۴-پرینت قطع بزرگ "قدرت ImagePROGRAF"
سخنرانان:
آقای دیوید پرسکت مدیر بازاریابی محصولات حرفه‌ای کانن اروپا
آقای عدی التایی مدیر محصولات قطع بزرگ کانن خاورمیانه
آقای احمد فیق از شرکت خطیب و عالمی امارات متحده عربی
آقای امیر سلطان از شرکت گلدن نئون امارات متحده عربی