همانطور که مطلعید مدتی است بخش ویژه ای برای نمایشگاه فتوکینا در سایت فعال شده است. در حال حاضر اطلاعات لازم سفر به آلمان جهت بازدید از نمایشگاه فتوکینا در این بخش قراردارد و سعی خواهیم کرد در زمان برگزاری این نمایشگاه به صورت مستقیم از محل برگزاری آخرین اخبار و اطلاعات فن آوری های روز دنیای تصویر را منعکس کنیم.
چند نکته و توصیه: اگر قصد سفر به آلمان و بازدید از نمایشگاه فتوکینا را دارید توصیه میکنیم همین امروز اقدام کنید چون تا اخذ ویزا مراحل طولانی در پیش است و زمان برای انجام مقدمات سفر بسیار کم.
به منظور دسترسی هر چه سریعتر به اطلاعات و خدمات مورد نظر برای سفر به فتوکینا کلیه اطلاعات مورد نیاز با ذکر جزییات در بخش ویژه فتو کینا ارایه شده است. اما اگر فرصت دنبال کردن مراحل اخذ ویزا و سفر را ندارید نگران نباشید. گروه تورهای جهانگستر آماده است تا کلیه اقدامات لازم برای سفر به فتوکینا را با امکانات و تسهیلات مناسب فراهم نماید. از نظر هزینه هم مقرون به صرفه است. بیمه مسافرتی هم برای سفر لازم دارید که شرکت بیمه همراه فردا آماده است تا بیمه مسافرتی معتبر را با تخفیف درمحل به شما تحویل دهد.
شرکت هواپیمایی ماهان برای سفر به فتوکینا علاوه بر ۴ پرواز در هفته به مقصد دوسلدورف تخفیف ویژه ای در نظر گرفته،که قابل ملاحظه است.