از امروز بعدازظهر ( جمعه ۲۳ مرداد) جشنواره دوربین دیجیتال در مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار واقع در خیابان ولی عصر- پایین تر از چهارراه پارک وی افتتاح می شود. در این جشنواره تقریبا” تمام شرکت های نمایندگی محصولات عکاسی و دوربین های دیجیتال حضور دارند که می تواند در ایجاد ارتباط بین مصرف کنندگان و شرکتها موثر باشد. در کنار برگزاری این نمایشگاه کارگاه های آموزشی هم در نظر گرفته شده است که می توانید اسامی شرکتهای حاضر در جشنواره و برنامه کارگاه های آموزشی را در سایت جشنواره مشاهده کنید.

سایت عکاسی با حضور در جشنواره دوربین دیجیتال آماده پذیرایی از شما گرامیان می باشد.

دبیرخانه جشنواره به علت محدودیت فضای برگزاری، بازدید از نمایشگاه را منوط به ارائه کارت ورودی نموده است. این کارتها در هفته های گذشته از طرف شرکت ها و در مراکز خرید توزیع شده همچنین در مجله عکس شماره ۲۰۸ نیز یک عدد کارت ورودی به چاپ رسیده اگر کارت ندارید توصیه می کنیم برای دریافت کارت با شماره تلفن :۲-۸۲۱۱۸۳۱ دبیرخانه جشنواره تماس بگیرید.

البته امیدواریم مسئولین برگزاری جشنواره نهایت همراهی و همکاری را با بازدیدکنندگان بنمایند.
ما تلاش خواهیم کرد در صورت دسترسی به اینترنت در محل نمایشگاه شما را از اخبار و اطلاعات و وقایع آنجا به طور مرتب آگاه کنیم. البته تاکید می کنیم که در صورت دسترسی به اینترنت در محل نمایشگاه !