دقت بالاتر، امکانات بیشتر
OpticFilm 7200 یک اسکنر فیلم با دقت ۷۲۰۰dpi میباشد که میتواند اسلاید و نگاتیو تا سایز ۳۵mm را اسکن نماید. دقت اپتیکال بالا، و پورت اتصالی USB2.0 و سرعت اسکن بالا امکان رقابت آنرا بااسکنرهای حرفه ای میسر میسازد.
اسکنر OpticFilm 7200 یک اسکنر فوق العاده جهت استفاده عکاسان و گرافیست ها با امکانات گوناگون از قبیل امکان اسکن با کیفیت بالا برای استفاده در مجلات و سایر مصارف چاپی، بزرگنمایی عکسها، بروشورها، دیجیتالی کردن نگاتیوها و اسلایدها، صفحات وب و سایر موارد می‌باشد.
اسکنر OpticFilm 7200 امکان اسکن بصورت ۴۸-bit را نیز داردکه امکان تشخیص تریلیون‌ها رنگ مختلف را میسر میسازد. در این حالت نتیجه از نظر رنگی بصورت بسیار دقیق با فیلم اصلی مطابقت دارد و جزییات موجود در سایه و روشن‌های نمونه اصلی بخوبی اسکن میشود.
مشخصات فنی
ارتباط با کامپیوتر: USB 2.0
تکنولوژی: سنسور تصویر CCD
رزولوشن سخت افزاری: ۷۲۰۰×۷۲۰۰ dpi
حداکثر ناحیه قابل اسکن: ۳۶.۸×۲۵.۴ میلیمتر
سرعت نمایش: ۱۰ ثانیه
سرعت اسکن: تقریبا ۴۸ ثانیه در مد ۳۶۰۰ dpi
عمق بیتی رنگ: ۴۸
اندازه نمایش دهنده اسلاید: ۳۸×۳۸ میلیمتر
وزن خالص: ۱.۳۵ کیلوگرم
ابعاد: ۱۱۹×۱۲۰×۲۷۲ میلیمتر
مد اسکن: یک مرحله ای
لامپ: کاتدی سرد
خشاب فیلم: ۴ اسلاید قابدار یا فیلم نگاتیو تا ۶ فریم
اتصال USB 2.0 ( تا ۴ بار سریعتر از اتصال USB 1.1 )

دقت بالاتر و چاپ بزرگتر
با دقت ۷۲۰۰dpi می‌توان یک اسلاید ۱۳۵ ( ۲۳×۳۵ میلیمتر ) را به یک پوستر با سایز A1 برابر با ۸۴×۵۵ میلیمتر و کیفیت مناسب تبدیل نمود. OpticFilm7200 یک اسکنر با قابلیت های بالا می‌باشد.


نرم افزار حرفه ای
با نرم افزارحرفه ای SilverFast امکان انتخاب بیش از ۱۲۰ نوع نگاتیو میسر می‌باشد. همچنین خش و گرد و غبار روی فیلمها بسادگی برطرف میگردد و تصحیح رنگها بصورت اتوماتیک انجام می‌پذیرد.



نشان دهنده اسلاید
در قسمت بالای اسکنر یک نشان دهنده فیلم با روشنائی مناسب تعبیه گردیده و به شما امکان میدهد تا اسلایدهای خود را قبل از اسکن بطور دقیق بررسی نمائید. همچنین برای نگاتیوها از این امکان برای تشخیص طرز صحیح قرار گرفتن نگاتیو استفاده میگردد.


خشابهای فیلم
با این اسکنر دو عدد خشاب فیلم ارائه میگردد. یکی برای اسلایدهای قابدار با ظرفیت چهار اسلاید و دیگری برای نگاتیو با ظرفیت ۶ فریم. با استفاده از خشابهای ارائه شده از صدمه فیزیکی به فیلم ها درهنگام اسکن جلوگیری میشود و امکان ورود خشابها ازهر دو طرف موجب راحتی کار با اسکنر میگردد.

کیف حمل و نقل
این کیف با بند بالشتک دار مخصوص اسکنر طراحی شده و برای اجزاء اسکنر شامل خشاب فیلم، آداپتور برق و سیم USB جای مخصوص در آن تعبیه گردیده است. در بالای کیف برای حمل و نقل راحت یک دسته در نظر گرفته شده و برای قرار دادن خشابهای فیلم بخش مخصوصی وجود دارد.

وسایل داخل کیت
CD نرم افزارها و درایورها
CD نرم افزار SilverFast
کابل USB
دفترچه راهنمای سریع
آداپتور برق، خروجی ۱۵ ولت، ۱ آمپر
اسکنر و خشابهای اسلاید و نگاتیو


این اسکنر توسط شرکت کانون انفورماتیک با قیمتی باور نکردنی به بازار ایران عرضه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش کانون انفورماتیک تماس بگیرید.
شرکت کانون انفورماتیک
تهران خیابان پاسداران – گلستان هفتم پلاک ۳
تلفن ۲۵۴۲۹۴۵
فاکس ۲۵۴۱۳۲۹
سایت کانون انفورماتیک
سایت plustek
sales@kanoon.net