image001.jpg

این لنز که برای استفاده با دوربینهای دیجیتال بهینه شده است، دارای مشخصات زیر می باشد:
– پوشش روی لنز چند لایه برای به حداقل رساندن فلیر و سایه در عکس
– مدل HSM برای فوکوس خودکار سریع و همچنین امکان فوکوس دستی در تمام حالات
– امکان استفاده از مبدلهای تله ۱.۴ و ۲ برابر APO EX

این لنز تله فتو ماکرو بازتولید مجدد تصاویر در اندازه واقعی را فراهم نموده و برای دوربینهای دیجیتال بهینه شده است. با استفاده از پوشش چند لایه فلیر و سایه که از مشکلات مشترک در دوربینهای دیجیتال است، به حداقل ممکن رسیده است. د راین لنز از دو المان شیشه‌ای خاص با پراکندگی نوری کم SLD استفاده شده که راندمان بالای نوری را برای دوربینهای فیلمی و نیز دیجیتال فراهم می‌آورد.
سیستم فوکوس شناور داخلی با دو گروه متحرک لنز، طول لنز را همیشه ثابت نگه می دارد. ضمنا با این سیستم خطای کروی و استیگمات تا حد عالی اصلاح شده و در تمام محدوده فوکوس راندمانی عالی را ایجاد می کند.
مدل HSM برای دوربینهای سیگما، نیکون دیجیتال و کانن فوکوس خودکار سریع و بی سر و صدا و نیز فوکوس دستی در تمام حالات را فراهم می‌آورد. ضمنا این لنز دارای یک کلید محدود کننده فوکوس است که باعث عملکرد بهینه تر و موثرتر فوکوس خودکار می شود. با استفاده از مبدل تله ۱.۴X بر روی این لنز می توان از لنزی ۲۵۲ mm با F5 بهره برد و روی دوربینهای کانن، سیگما و نیکون بین فاصله بی نهایت تا ۱.۲m فوکوس خودکار را نیز در اختیار داشت. دراین حالت برای ماکرو نزدیکتر از ۱.۲ متر لنز بطور خودکار به مد فوکوس می‌رود. با این مبدل دوربینهای مینولتا و پنتاکس فقط در مد دستی کار می کنند. با مبدل ۲ برابر، لنزی با فاصله کانونی ۳۶۰mm F7 خواهید داشت که برای تمام دوربینها در مد دستی کار می‌کند.

مشخصات لنز:
فاصله کانونی: ۱۸۰ mm
حداقل دیافراگم: F32
ساختار لنز: ۱۳ جزء در ۱۰ گروه
زاویه دید: ۱۳.۷ درجه
تعداد تیغه های دیافراگم: ۹ قطعه
حداقل فاصله فوکوس: ۴۶ سانتیمتر
بزرگنمایی: ۱:۱
سایز فیلتر: ۷۲ م.م.
هود لنز: هود بایونت
ابعاد: قطر ۸۰ م.م. طول ۱۸۲ م.م.
وزن: ۹۶۵ گرم
نشیمنگاه : سیگما، کانن، نیکون D، پنتاکس و کانیکا مینولتا