هر از چندگاهی، ادوبی یک نسخه به‌روز از مبدل فایلهای خام خود را (Adobe Camera RAW) منتشر می‌کند. این نسخه های جدید علاوه بر اینکه با دوربینهای جدید سازگارند، از لحاظ الگوریتمهای تبدیل و پردازش نیز پیشرفتهایی دارند و بهمین جهت به‌روز کردن این مبدل، حتی اگر دوربینتان با نسخه قبلی سازگار باشد، پیشنهاد میگردد. در این فرآیند به روزسازی باید به نکات زیر توجه کنیم:
– نسخه های جدید این مبدل معمولا با نسخه های قدیمی فتوشاپ سازگاری ندارند. مثلا نسخه های ۳ ( مثل ۳.۱ و ۳.۲ و…) فقط با فتوشاپ CS2 و نسخه های ۴ با فتوشاپ CS3 و نسخه های ۲ آن با فتوشاپ CS هماهنگی دارند.
– برای به روز سازی در فتوشاپ دو راه وجود دارد. راه آسانتر، استفاده از مسیر Help>Updates است که به طور خودکار آخرین نسخه مناسب برای فتوشاپ را دریافت کرده و نصب میکند. راه دوم، مراجعه به سایت ادوبی و دریافت نسخه جدید مبدل و کپی کردن فایل Camera Raw.8bi در مسیر زیر است:
Program Files\Common Files\Adobe\Plug-Ins\CS2\File Formats.
– برای به روزسازی لایت روم، نیز کافیست که از منو Help گزینه Update را انتخاب کنید تا فرایند مذکور به طور خودکار انجام گردد.
– در بسته هایی که از طریق آدرسهای زیر دریافت میکنید، ابزار DNG Convertor‌ هم وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در باره این ابزار به آدرس ذکر شده در زیر مراجعه نمایید.

> دریافت نسخه ۴ مبدل ACR، مناسب برای فتوشاپ CS3
> دریافت نسخه ۳.۷ مبدل ACR، مناسب برای فتوشاپ CS2
> دیجیتال نگاتیو DNG و کاربرد‌ آن
> آشنایی با مبدل Adobe Camera RAW