آلمان، کلن، ۲ تا ۷ مهر ۱۳۸۷
بزرگترین نمایشگاه جهانی تجهیزات تصویری، فتوکینا ۲۰۰۸ از دوم تا هفتم مهرماه ۱۳۸۷ در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. در این ‏نمایشگاه تخصصی دو سالانه محصولات تصویری، دوربین‌های عکاسی و ویدیوئی، قطعات و لوازم جانبی دوربین‌ها، فیلم و حافظه های دیجیتالی، لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تصویربرداری متحرک، سینمای خانگی، اسلاید، خدمات تصویری و ‏‏… به نمایش گذارده می‌شود. همچنین شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند با گروه وسیعی از لوازم تصویری حرفه‌ای ‏مانند دوربین‌های حرفه ای و سیستم‌های نوردهی، تجهیزات استودیوهای عکاسی، تصویربرداری دیجیتالی، چاپ در ابعاد بزرگ، ‏لابراتوارهای ظهور معمولی و مینی لب، پروژکتورهای ویدیوئی، آشنا شوند. ‏
علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می توانند برای دریافت روادید از سفارت آلمان با هماهنگی اتاق بازرگانی، معرفی نامه خود را از یکی از سازمان‌های دولتی یا وابسته به دولت، انجمن‌ها و سندیکاهای مربوط تهیه کرده و حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه، ۲ مرداد ۱۳۸۷، به اتاق بازرگانی ایران و آلمان مراجعه و همزمان کارت ورودی نمایشگاه را به قیمت ۵۹۰ هزار ریال خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با نماینده مرکز نمایشگاه کلن، رها رامین فر در اتاق بازرگانی ایران و آلمان تماس بگیرید.
اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان‏
تهران، خیابان آفریقا، نرسیده به چهار راه جهان کودک، کوچه ناوک، پلاک ۷، طبقه اول. تلفن: ۸۱۳۳۱۲۰۴ / ۸۱۳۳۱۰۰۰
با توجه به اهمیت نمایشگاه فتوکینا، سایت عکاسی و فصلنامه عکاسی حرفه‌ای، تلاش خواهد کرد مانند دو دوره گذشته (۲۰۰۴۲۰۰۶) اخبار و گزارش های ویژه‌ای را در زمان برگزاری نمایشگاه منتشر کند.