­900705_1.jpg

شرکت NiK Software ­+ پلاگین ­Color Efex Pro 4 را معرفی کرد؛ که جدیدترین نسخه  از فیلترهای عکاسی دیجیتال برای پردازش خلاقانه تصویر است. این نرم‌افزار به عنوان ابزاری حرفه‌ای در فیلترهای عکاسی در دهه‌ اخیر شناخته شده که مجموع ۵۵ فیلتر آن، امکاناتی برای خلق جلوه‌های بصری ناب ارائه می‌دهد. این نسخه قابلیت تلفیق فیلترها را در لایه‌های مجزا در یک بار اجرای ابزار را داراست.  همچنین پیش‌نمایش‌های دیداری و فیلترهای جدیدی چون Detail Extractor و  Vintage Film Efex و قاب‌های تصویر را ارائه می‌کند. به علاوه در این نسخه امکان مرور تاریخچه عملیات فراهم شده، الگوریتم‌ها پیشرفت کرده و سرعت‌ و کارایی نیز افزایش یافته است.
­مایکل جی. اسلاتر؛ رئیس شرکت Nik Software گفته است: در نسل جدید فناوری‌های Color Efex Pro 4 از حرفه‌ای‌هایی که آن را استفاده می‌کنند، الهام گرفته شده است. نسخه جدید این پلاگین بر اساس آزمون‌ها و ایده‌های بیش از ۴۰۰ عکاس حرفه‌ای تولید شده است.
«فرانک سالاس»؛ آموزگار عکاسی گفته است: « آزادی و توانایی که در کنترل عکس‌هایم دارم، بخشی از علاقه ام به عکاسی است». Color Efex Pro 4  حاوی مجموعه‌ای چشمگیر از امکانات و فیلترهای جدید باور نکردنی‌ست که برای سبک عکاسی من کاملا ایده‌آل است،  در واقع افق‌های جدیدی در عکاسی من به وجود آورده است.
جدیدترین تحول NiK Color Efex Pro 4 فناوری U Point است که دسترسی آسان عکاسان به ابزار را، جهت ویرایش و طراحی تصاویرشان با تنظیمات دلخواه بدون گزینه‌های پیچیده و ماسک‌های لایه‌ای امکان‌پذیر می‌سازد. تأثیرات فیلتر را می‌توان از تصاویر دقیق و باورنکردنی و  تعداد دفعات کمتر کلیک کردن موس فهمید. Color Efex Pro 4 نهایت استفاده را جدیدترین واحدهای پردازش گرافیکی (GPUs) و پردازشگرهای چند‌­هسته‌ای جهت پردازش سریع بعمل می‌آورد.