غرفه تعمیرگاه مرکزی دوربین در نمایشگاه فوتکس خدمات رایگان متنوعی را برای عکاسان در نظر گرفته است.

عمران قاسمی، مدیر تعمیرگاه مرکزی دوربین و شرکت ایده‌آل دوربین در تماس با سایت عکاسی اعلام کرد: یک تیم ۶ نفره از بهترین متخصصین و تکنسین‌های تعمیرگاه مرکزی دوربین در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه فوتکس در غرفه تعمیرگاه مرکزی دوربین آماده ارایه خدمات رایگان سرویس و چکاپ دوربین‌های مراجعین هستند.

وی با تاکید بر حضور خود در طول مدت برگزاری نمایشگاه برای ارتباط مستقیم با مراجعین و پاسخگویی به سوال‌ها گفت: تمامی سرویس‌ها و خدمات تعمیرگاه مرکزی دوربین در نمایشگاه بدون هیچ محدودیتی به همه مراجعین به صورت رایگان ارایه خواهد شد. رفع پیکسل سوخته، اعلام وضعیت شا‌تر، سرویس حسگر را از خدمات رایگان این مرکز تخصصی به عکاسان اعلام کرد. همچنین در صورت نیاز به‌روزرسانی نرم‌افزاری دوربین نیز رایگان انجام می‌شود.

همچنین بیمه‌های جدید شرکت ایده‌آل به زودی در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند در طول برگزاری نمایشگاه با ثبت‌نام برای دریافت این بیمه‌ها زود‌تر از سایرین دوربینشان را بیمه کنند.


نمایشگاه فوتکس با حضور برندهای بر‌تر دوربین دیجیتال ۹ تا ۱۲ مهرماه ۹۲ در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۹ برگزار می‌شود.