شرکت «رنگ سیستم» نماینده‌ی انحصاری شرکت «سکونیک» ژاپن طی اطلاعیه‌ای از عرضه‌ی تعداد محدودی کیت فلاش‌متر در ایران خبر داده که از جدیدترین تولیدات شرکت سکونیک بوده و تحت عنوان Light Master pro L-478D/DR به بازار معرفی شده است. بر اساس این اطلاعیه، کیت مذکور شامل یک عدد فلاش متر L-478D/DR، اسپات ۵ درجه و کیف مخصوص آن است که البته اسپات‌متر و کیف آن به صورت رایگان عرضه می‌شود. 

 فلاش متر مدل L-478D/DR یکی از جدیدترین تولیدات شرکت سکونیک است و نخستین فلاش‌متر لمسی صفحه رنگی در دنیا به شمار می‌رود که تمام پارامترهای مورد نیاز برای تنظیمات عکاسی را به صورت درشت و رنگی در صفحهٔ خود به نمایش درمی‌آورد و این پارامترها همگی به راحتی به صورت لمسی قابل تغییر هستند. 

920904_5

 این فلاش‌متر با قابلیت‌های مناسب جهت عکاسی دیجیتال، ویدئو و سینما طراحی شده و می‌تواند در فیلمبرداری HD با دادن اطلاعات تعداد فریم، زاویهٔ لنز، تصحیح فیلتر، پارامترهای مورد نیاز را محاسبه کرده و همچنین در حالت عکاسی به صورت مستقیم یا انعکاسی با زاویهٔ ۵ درجه، حالات مختلف فلاش‌متری و نورسنجی با حافظه برای محاسبه میانگین، محاسبه درصد نور فلاش به محیط، تعیین کنتراست، تصحیح فیلتر، فلاش‌های پی در پی، تعین مقدار نور محیط به صورت لوکس و فوت کندل، فلاش‌متری با سیم و بدون سیم، قابلیت ارتقای سیستم توسط USB، سیزده حالت تنظیم دلخواه برای عملکردهای دستگاه و امکان ساخت پروفایل برای کالیبره کردن و هماهنگی نور و دوربین جهت نورسنجی دقیق با توجه به مشخصات دوربین و لنز از دیگر مشخصات این ابزار جدید است. شایان ذکر است مدل DR این فلاش‌متر از تکنولوژی کارکرد با رادیوهای حرفه‌ای «پاکت ویزارد» نیز برخوردار است. 

   کلیهٔ عکاسان و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این فلاش‌متر یا آشنایی با مدل‌های دیگر تولیدات شرکت سکونیک با شماره تلفن ۶۶۴۲۰۹۰۰ تماس گرفته یا به وبسایت شرکت رنگ سیستم مراجعه فرمایند.